Separera namn med ett kommatecken.
Skärmskyddet blev riktigt riktigt bra! Inga problem heller med finger avtrycksläsaren! Rekommenderas varmt!
Nej jag har note 10 plus men funderar på att testa OP7Tpro nu efter noten.
Jo visst men det finns många lurar som tex OP7T i samma prisklass som är betydligt bättre.
Varför köpa lite note när det finns vanliga note utan plus, och sen för en summa extra plus note om man vill? Dum lansering enligt mig!
Ytterst märkligt!
Sänk animationen på utvecklar-inställningarna till 0.5 på alla tre så blir den snabb igen. Mvh Alice
Solnedgång med note10+
Håller med blev mycket rappare på avstånd!
Nu har jag fått mars säkerhetspatch! OTA!
Ja nu har jag lärt mig kamerans alla funktioner och jag har aldrig varit med om en så ljuvligt bra kamera! 4K filmningen är otrolig också!
Nej det där är ju förra månadens update.....
Instämmer! Min gör också detta men inga ghost/feltryck
Min ghostar ej.
Nja asdålig skärm (upplösning?) och seg i menyer och sämre kameror. Bakstycket känns budget i handen... Men det är jämförelsevis med en note 10...
WOW den var riktigt magisk!
Tittade på en i butik och jämförde med min note 10 plus, lite är ett skämt! Väääldigt budget och det märks!
Tog denna bilden med "livefocus" blev häftig! Precis nytvättad!
Fasiken kul! Har en till cykel se bild:
Cyklar du också?
Min hobby!
Ok! Jag tyckte att Celly skärmskydd gick att få till bra pris, och Ginza levererar på 2 arbets dagar. Tänkte inte på finger avtrycksläsaren men...
Inte monterat det ännu men det ligger på posten så jag ska hämta ut det inom kort. Återkommer!
Vidvinkel 4k!
Det kommer inte göra någon skillnad var du har för operatör, det har inte simkortet att göra
Bilder tagna nu
Bilder tagna för 30min sen! Makalös kamera! [ATTACH] [ATTACH] [ATTACH]
Idag beställde jag ett microsd 256gb från Ginza, kostade endast 539kr. Heter PNY microsd Elite 256gb C10 V10. Tips!
Håller med, om jag ska byta lur så är det när note 20 kommer!
Sneglade på en S20 Ultra, men jag fick känslan av att den är exakt samma lur som min note 10 plus! Hade svårt att se någon mening med att köpa den...
Nattbild tagen med min note 10 plus i totalt mörker! Riktigt bra nattläge på kameran!
Då jag har fått repor på mitt orginal skärmskydd som kom monterat vid leverans så har jag beställt ett nytt nu, det blev ett i härdat glas. Celly...
Tack hade helt missat den funktionen!
Hej! Jag testade att byta tema på min note 10+, temat var ett skämt så behöver hjälp med att få tillbaka orginal tema, men hittar det inte. Snälla...
Jag skriver här så fort min z flip har kommit, ska ta lite bilder på den också med min note 10 plus. Mvh Alice
Är osäker på hur den kommer att vara så behåller min grymma note 10 plus med 1tb microsd tills jag haft flip en vecka, får se om den kan slå...
Nej jag skrev fel köpte den svarta för det var bara den som fanns i Samsungs lager.
Beställde den svarta alldeles nyss! Ska bli kul att testa, men behåller min Note 10 plus tillsvidare då jag är osäker på hela konceptet med...
Tack för tips det uppskattas! Jag ska prova att ha både på och av för att se skillnaden! Men nu har jag comviq på sim1 och Telenor för surfen på...
Chattade med kundservice gällande voLTE och dom aktiverade det via chatten, nu funkar data under samtal och även en notis säger att voLTE är...