Separera namn med ett kommatecken.
Såld till @nDre via pm
Ursäkta sent svar! Det där ser ut att vara en fin klocka och är ett fullt rimligt förslag! Jag borde dock varit tydligare i mitt tidigare...
Ska tänka på det.. Bor strax utanför numera, hade varit trevligt att träffa en lokal swedroid;are igen ;) Du har inget annat kul att byta mot?...
Tack för erbjudande @Hazzze men är inte intresserad av ännu en platta :D Jag lär mig aldrig, skaffar en med några års mellanrum och slutar alltid...
Såld till @camuraj
@camuraj - du har pm :)
Jag har också min gamla Sony-laddare för laddning ;) Särskilt då luren, liksom min gamla P7Pro, är väldigt känslig för trådlös laddning. Men...
Original låda och laddkabel kan medfölja
Noterat - Kör budgivning fram till ikväll kl. 21:00 så hinner jag skicka imorgon. Uppdaterat betalningsvillkor - Swish i förskott (se gärna mina...
Är 3-4 år gammal, i fint skick (som ny). Knappt använd och då mestadels för serie-och filmtittande under resor. Följer med ett magnetiskt...
Inköpt 2024-03-26 på Elgiganten (kvitto medföljer) Stabil telefon i fint bruksskick – finns ett skrapmärke på ovansidan (se sista fotot) precis...
Nyskick. Användes flitigt under några dagar då vi ritade vårt kök, i övrigt i princip oanvänd. Inköpt någon gång runt jul 2023/2024 på Elgiganten...
Köar gärna på dessa om @vibsp97 avstår
@AmbientTime Ja, det finns en uppsjö av alternativ varav de flesta är lågbudget samtidigt som jag har specifika krav.. Har nog mer med mina krav...
@ToddaTofis Sony har gått ifrån 21:9 -formatet men kör i stället 19.5:9. Formatet är således fortfarande långsmalt om än inte lika mycket som...
Köpte ett par buds av @john1234. Väl packeterat och allt som utlovat samt trevlig kommunikation. Rekommenderas varmt!
Erbjuder 600 +frakt
Erbjuder 600:-
Jag fick samma build för nästan exakt 84h sedan
Hur gamla är dessa och har du några foton på dem?
Köpte en Xiaomi TV-Stick av @Zerge. Snabb och smidig affär, allt som utlovat och väl packat. Rekommenderas!
https://www.sony.co.uk/electronics/support/articles/00357194 Sony har identifierat problemet och erbjuder samtliga påverkade en ny enhet. Shit...
Låser tråd då samtliga önskemål uppfyllts.
Låter absolut intressant! Svart eller grå? Skickar pm!
@Zerge - taget! Skickar PM
Söker även en Soundbar - kom med förslag om ni har.
Söker en Chromecast TV Streamer, Xiaomi TV-stick, Nvidia Shield eller liknande. 4K Helst Android/Google TV Någon som har något liggandes?
Söker en TV eller skärm som fungerar med Google TV. Bildkvalitet är viktig Slimmad design Standard VESA-mått Finns i Växjötrakten men kan köra...
Verkar ha att göra med (och begränsat till) något japanskt betalsystem för mobiler - Sony suspends Xperia 1 VII sales in Japan over weird shutdown...
Jag har 3st som inte används, ca 1 år gamla så bör vara dags för batteribyte. Alla 3 för 600:- +frakt? En av dessa har hängt runt halsen på en...
Sålde ett par Sony-lurar till @talentcookie - snabb med betalning och supertrevlig kommunikation. Kan varmt rekommenderas för framtida affärer!
Sony Xperia 1 VII – två veckor in Nu har jag haft min Sony Xperia 1 VII i drygt två veckor och hunnit leva med den i vardagen. Här är mina...
Sålda till @talentcookie Låser tråd
Taget, skicka pm så kan vi lösa detaljerna. Ha en fin kväll!
@Cokeisit - Har den kommit än? o_O
Den är on point och väldigt tillfredsställande :D Edit: Liksom batteritiden hittills - ska bli intressant att se hur den beter sig när den fått...
Luren är riktigt trevlig än så länge! Kommer från Samsungs Galaxy S23-serie närmast, tungt använd med dubbla sin (jobb och privat) och har gjort...
Fick min levererad igår runt ~15-tiden. Hann också börja oroa mig för att någon skulle norpa paketet som visade sig vara rätt så diskret packat....
Lägre bud är ok, jag tar det inte personligt. Men 1600:- är alldeles för lågt, tyvärr @raeserfisk
Nej tack, då behåller jag dem hellre.