Separera namn med ett kommatecken.
Det är därför det är bra att ha en KF med barnet som förmånstagare. Annars så gäller ju den vanliga arvsföljden. Är det gemensamma barn och an är...
Kollade med sambon nyss. Hon gillade inte mönstret. Tack iaf!
Vad vill du ha för Xs skalen?
För 5-8 år sen så kunde kunder med SEB inte handla på SL Access automaten. Så störningar förekommer hos alla banker. Den här tråden handlar inte...
Batteriet är OK. Skärmen är utbytt. Den har ju varit med om en del märken överallt. Annars har jag en Moto X4 32 GB dual sim( Pie installerad),...
Min erfarenhet från 2G ->3 G och 3G ->4G är att de första iterationerna av modemet är strömslukande och batteritiden för mobilen blir alldeles för...
man kan köpa den direkt från epic store, för 3 euros
Tyvärr så finns det ingen bank som är bäst på allt. Men jag har konto på en hel del banker och min setup är så här. LF och Skandia för lön,...
Köpte en P30 Pro. Paketet var välpackat. Trevlig i kommunikation. PostNord hade svårt med trackingen.
Hej, har en HTC 10 32GB Snapdragon 820. 563inkl skicka lätt. Ingen laddare eller kabel följer med. Finns på Ikea för en hundring..[ATTACH][ATTACH]
Lösningen stavas redundans. Varför ska hålla sig till en enda bank? Med Revolut, PFC, Rocker som man kan få ett gratis kort. Sen Curve ovanpå det....
Comviq har inget sånt. Slutfaktura får man för telefon+abb. Minns när Comviq började med telefoner. Tror det var S6an och inte hade kravet att...
P30 Pro får iaf uppdateringar. Sen ska man alltid beakta att android mobiler får färre uppdateringar jämfört med en iPhone. Men för 345 kr/månad...
Qled isåfall och köp för all del ingen android tv. Vill du ändå köra det så köp en shield och koppla in den externt.
Tänkte tipsa att Inet har nya för 299 kr styck. Via deras valentines sida.
En HTC One 32GB M10 som varit med om en hel del. Mobilen är välanvänd, skärmen är hel. Endast mobil. Lite hairlines på skärmen som är utbytt. Bud...
Kommer köra samma upplägg som du. Lite kvar på Avanza för skojs skull. Men tänk på att om du tar ut från Avanza så gör det i slutet av kvartalet...
Helt galet! Men sen plågar jag alla mina bekanta och rekryterar dem! Enklare än Lysa är svårt att åstadkomma. Nästa allt mitt nysparande kommer...
Det enda som saknas är 2x telephoto aka zoom kameran. Skulle nog ha slagit till om jag inte hade köpt p30 Pron.
Skickat PM
Skickat PM!
Intressant!
Jo, jag såg den, men tyckte att 6K var lite mycket för en enhet som är ett år gammal. Är i Täby Centrum nu.
På jakt efter en ny i prisspannet 4000-7000 kr beroende på modell. Gärna med kvitto. Skriv modell och pris som ni vill ha för den. :)
oki, taget
Är priset fast eller går det diskutera?
Hej! Är priset fast eller kan du tänka dig gå ned till 5K inkl frakt?
Kostar 329 på Webbis.
På jakt efter en 7T, färgen spelar ingen roll. Finns i Stockholm.
Det är ju superlågt. Men en kreditupplysning säger mycket mer. Men en förklaring varför du fick avslag på din ansökan borde du få.
Kör Rocker så får du 100 kr när du registrerar dig.
Himla trist att Rebilla har strulat så mycket för dig. Men att inte kunna uppge varför de avslår din kreditansökan utan att berätta varför är...
Hur får man autotopup på Revolut?
Men brukar inte hotell i USA göra en reservation som de släpper när man lämnar hotellet. För att räkna av mot skador eller förbrukning av minibaren?
Jo, jag har sett den reservationen på Curve när jag har tankat. Men den släpps efter några dagar. I mitt Mathems case så var pengarna dragna och...
Jag hade ett helvete med MatHem som drog 889kr x 3. De höll i pengarna i en dryg månad. Pengarna kommer tillbaka, men det tar hiskeligt långt tid....
Jo, det var det jag menade. Cashback räknas på köp som har clearats. Köper du något i slutet av månaden så hinner inte köpet clearas och då kommer...
Nu killgissar jag lite, men eftersom de räknar ut Cashbacken så himla snabbt efter månaden så kan det vara så att vissa kortköp som sker i slutet...
Du får vänta in fakturan för att se den exakta perioden.
Jag räknade på min cashback och det är exakt 2%. Mitt senaste köp utfördes 30/12. Cashbacken sattes in 3/1.