Separera namn med ett kommatecken.
Jag inte undra på att jag jag inte hittade någon information om den då:-( att det ska ta sådana tid för uppdateringen att komma ut! Skickat från...
Går inte att få den i notisbaren. I 4.0. 4 finns den funktionen. Skickat från min GT-I9100 via Tapatalk 2
Har du version 4.04 så ligger det under visa tror jag? Annars finns inte den funktionen! Skickat från min GT-I9100 via Tapatalk 2
Den kräver go launcher va? Skickat från min GT-I9100 via Tapatalk 2
Hej! Jag har testat flera olika lockscreens som tex Widgetlocker och Magiclocker men ingen av dem fungerar lika bra som original! Alla lider av...
Och vad är NEE OCH XEU? Skickat från min GT-I9100 via Tapatalk 2
Är det stor risk att åka på tull och moms om en släkting skickar en nexus 7 i en annan kartong? Hur mycket moms och tull kan jag åka på? Skickat...
Min auto brightness bockas ur automatiskt titt som tätt! Är det nån som vet vad det kan bero på? Skickat från min GT-I9100 via Tapatalk 2
Jo det var därför jag skrev off topic :-) men dom får en uppdatering med Popup play som inte vi har! Alltså noten får uppdateringar före s2an nu!...
Popup play har ni fått! Min s2a känns akterseglad :-(...
Lite off topic men nu känns s2an akterseglad!...
Nu verkar 4.0.4 rullas ut också! http://www.sammobile.com/2012/07/09/confirmed-samsung-start-android-4-0-4-updates-for-galaxy-sii/ Skickat från...
Jag fick lov att köpa en näve samma vecka som google I/O var:-) smakade riktigt bra! Skickat från min GT-I9100 via Tapatalk 2
Det lär väl finnas nån apk att ladda ner utanför playstore iallfall eller? Skickat från min GT-I9100 via Tapatalk 2
Vad händer då? Skickat från min GT-I9100 via Tapatalk 2
Är det någon som vet hur man lägger in ett eget kort på sitt hus i Google maps? Gärna adress och allt! När jag använder Google navigation så visas...
Hur är det med garanti på en produkt köpt utomlands? Är det världsgaranti? Skickat från min GT-I9100 via Tapatalk 2
Tack så jättemycket för det snabba svaret:-) Hur är det med appar då? Fungerar alla appar som är till telefoner på nexus 7an också? Eller är det...
Jag har en kompis som ska köpa en nexus 7 till mig och jag undrar om allt fungerar här i Sverige!? Kommer jag kunna uppdatera den i framtiden? Kör...
Öppna ögonen och kom ut ur tunneln mannen :-) Skickat från min GT-I9100 via Tapatalk 2
Tur att alla är olika :-) att få tillbaka till gb skulle vara som att köra win 95 igen! Ics gjorde en grym lur ännu grymmare :-) Skickat från...
Med tanke på att s2an är Samsungs forna flaggskepp med 10-tals miljoner enheter sålda och fortfarande står sig bra SKA den ha Jelly Bean :-)...
Jag tycker skillnaden verkar grymt stor! Kolla bara på project butter och nya tag notiserna! Klart man vill ha den senaste versionen då den...
Jag du kan ju köpa min s2a då! Själv sitter jag fast 14 mån till! Skickat från min GT-I9100 via Tapatalk 2
Då sant så! Men kan dom verkligen utesluta s2an!? Skickat från min GT-I9100 via Tapatalk 2
Håller med dig :-) Skickat från min GT-I9100 via Tapatalk 2
Det har ju stått tidigare att vissa har fått tillgång till koden ett tag innan JB visades! Låter konstigt om inte Samsung var en av dom som fått...
Jag tycker den skarpa versionen fungerar sämre än betan. Den jobbiga buggen där ord repeteras vid tryck på backspace är galet jobbig. Skickat...
Samsung undersöker vilka enheter som ska få JB. Dröjer säkert ett tag innan vi får veta tyvärr. Om man ser till hårdvaran borde s2an få JB! Men...
Vad menar du nu? Denna information betyder ju att uppdateringarna kommer att komma snabbare framöver! Inte tvärt om! Skickat från min GT-I9100...
Jag man kan ju hoppas att dom släppte det till JB! Har inga förhoppningar på att s2an kommer få JB detta år! Skickat från min GT-I9100 via...
http://www.gottabemobile.com/2012/06/27/android-pdk-means-phone-updates-should-come-out-faster/ Android PDK Means Phone Updates Should Come Out...
Jag såg hela eventet igår och som jag förstod det så kommer hårdvarutillverkarna kunna jobba parallellt med Google i fortsättningen. Men jag...
Nu när hårdvarutillverkarna kan börja jobba samtidigt som google gör i ordning JB borde det väl gå mycket fortare med kommande uppdateringar...
Då kanske du kan skicka ett likadant mail till scalado då;-) Skickat från min GT-I9100 via Tapatalk 2
Nu har jag kollat och Scalado Album ändrar inte till max ljusstyrka automatiskt. Finns ingen funktion det heller. Skickat från min GT-I9100 via...
Gör den detta som standard eller är det en inställning? Jag letade men hittade ingen inställning för det så jag avinstallerade appen igen :-)...
Quickpic har dock en trevlig måstefunktion som jag inte klarar mig utan! Att den ställer ljusstyrkan på 100% vid bildvisning. Skickat från min...
Är inte autobrightness ibockat då? Har för mig att det inte fungerar så! Skickat från min GT-I9100 via Tapatalk 2
Jag det är just det som är så jäkla störande. Dom borde ha pushat ut samma version till s2an nu! Sedan tycker jag Samsung borde ge oss nya...