Separera namn med ett kommatecken.
400.-
Höjer i så fall till 6700.- :cool:
Köpte en Razr 40 Ultra av Hatsune Miku. Kanonfint skick. Mycket smidig affär! Rekommenderas varmt.
Köpte en Samsung S25 Ultra av @rtreal . Allting gick smidigt. Paketet var väl packat, skickades snabbt och allt var i utlovat skick. Seriös och...
Köpte en s25 ultra av @straahle toppen säljare. Väl packat och skickade snabbt. Rekommenderas!
Köpte ett par lurar av @DanielÖ. Trevligt bemötande och snabb leverans!
Köpte Samsung Buds3 Pro av @Mane_k och allt var som utlovats...mycket bra säljare..rekommenderas +++++
Pm
Hej, bjuder 2500.- inkl frakt om du kan skicka den.
150
Äntligen kom funktionen för att avsluta laddning vid 80%.
Köpte en Pixel 9 XL PRO av @smaellkaramell. Snabb leverans och väl paketerat. Smidig affär, rekommenderas varmt!
Sålde en Fold 5 till @flipp. Smidig och snabb affär. Skulle absolut göra en affär med denna trevliga medlem igen. Rekommenderas varmt!
Ingen skugga ska falla över @smaellkaramell . Det var jag som la budet via PM.:)
Tack, nu fick jag den också!:)
Nej, inte ännu.
Bjuder 5000.-
Bjuder 5500 sek.
Testade Facebook nu. Fungerar bra för mig.:)
Köpte en Samsung Watch 5 pro, väldigt bra och snabb kommunikation. Skick enligt beskrivning samt snabb hantering. Mycket seriös säljare. Mina...
Nu kom ver 6.1 med AI. Spännande att se skillnaden!
Köpte ett par Sony WH-1000XM5 av @R3b0rn, väldigt bra och snabb kommunikation. Skick enligt beskrivning samt snabb hantering. 10 av 10, mycket...
Du har PM!
5500.- bjudet, kan hämta!:)
Köpte en Pixel 8 Pro, seriös, snabb kommunikation, allt i toppskick och en stor rekommendation från mig +++++
Köpte ett par Buds 2 pro av @Gustenrocks. Allt enligt beskrivning och snabb leverans. Rekommenderas!
Köpte en Fold 5 av @Hytin allt gick väldigt smidigt och snabb leverans då han hade ett ärende till Stockholm, bra kommunikation och trevligt att...
Köpte en Flip 4 från @Maniak01 med lite extra tillbehör. Det gick mycket bra med snabb leverans! Mycket nöjd! Rekommenderas!
Bjuder 8100.- Mvh Jonas G
750.- + frakt bjudet!
Bjuder 1800.-
PM
Köpt skal av @Mobik. Snabb leverans och väl paketerat! Mycket bra säljare! Inga som helst konstigheter bara +
Super bra och trevlig köpare! :) Snabb betalning & bra kommunikation :) Bästa rekommendationer!
Köpte skydd till Pixel 7 pro. Snabb och smidig leverans! Rekommenderas varmt!
Kände inte till att det var mikrorepor i skärmen då jag inte tog bort skärmskyddet. Skickade Iphonen för påseende enligt ök innan bytet till...
Märker ingen skillnad. Tycker att en 1,7 gb stor uppdatering borde märkas mer.:)
Spännande att prova om det blir någon skillnad!:)
Gjorde byte av mobiltelefon, fint skick helt enligt beskrivning och snabb hantering! Mycket nöjd, rekommenderas varmt:)