Separera namn med ett kommatecken.
Äntligen är den bara att ladda ner via dator! Skickat från min LG-D802 via Tapatalk
Dom sa inte det men eftersom testen var klara kan det ju inte vara lång tid kvar, men sen är det ju LG vi pratar om så... Skickat från min...
Kan nu meddela att LG säger att dom har lokaliserat problemet och reparerat det. Det har också genomgått tester hos samtliga operatörer och ska...
LG är ju inte onödigt snabba i alla fall... Skickat från min LG-D802 via Tapatalk
Kan du skicka länken på vad QI plattan heter? Skickat från min LG-D802 via Tapatalk
LG KNOCK Code™: http://youtu.be/H9Q44-g7YCk Skickat från min LG-D802 via Tapatalk
Någon som har hört något nytt om när vi får det Skickat från min LG-D802 via Tapatalk
Fick idag samma problem att Youtube låg och drog i bakgrunden utan att jag ens startat den. Hade bara 40% när jag kom hem efter skolan Skickat...
Måste tillägga att kameran inte alls är så dålig som alla säger. Om man inte är sportfotograf så är det en fenomenal kamera Skickat från min...
Sant, det blir bättre, LG's brus försvinner faktiskt,men tyvärr lägger appen på ett eget mer behagligt brus, men det är helt klart att...
Skulle bara vilja be som har upptäckt problemet att mejla LG's support. När jag mejlade dom idag sa dom att dom inte visste om problemet men att...
Har den kommit ut så man kan tanka ner den från datorn och utan root? Skickat från min LG-D802 via Tapatalk
Så sant, alla som vill låna den kommer tillbaka efter nån minut och frågar hur man startar den Skickat från min LG-D802 via Tapatalk
Har en fråga angående skärmskydd. Jag köpte ett iloome flexible till mobilen. Och nu bara efter nån månad har jag fått några ganska rejäla repor...
Måste faktiskt försvara G2ans kamera lite. Är just nu på skidsemster och har tagit en del kort. Trots att några är suddiga så finns det några...
Låter spännande Skickat från min LG-D802 via Tapatalk
Har ni några speciella appar som gör våran älskade G2 lite mer underbar? Allting är välkommet :-) Sent from my LG-D802 using Tapatalk
Du håller inne standby och sänk volym knappen ett tag, Du märker hur länge Sent from my LG-D802 using Tapatalk
Ursäkta mig! Jag gjorde som ni andra sa, starta om och nu går det superb Sent from my LG-D802 using Tapatalk
Har samma problem, drar sjuuuukt mycket Sent from my LG-D802 using Tapatalk
Samma problem här Sent from my LG-D802 using Tapatalk
Vilket är bäst av tempered eller flexible? Sent from my LG-D802 using Tapatalk
Dual band, en aspekt som gör grymt mycket! Stor skillnad på 2.4ghz och 5ghz Sent from my LG-D802 using Tapatalk
Som rubriken lyder: En snabb fråga Jag tror att jag någon stans sett att man kan ändra funktion på knapparna på baksidan som man vill (typ) är...
Jag respekterar och förstår dom som köper en iPhone då man får göra sina egna val i livet. Men jag blir lite irriterad när man har köpt en grym...
Har inte så många erfarenheter av S4+ men G2 är en grym mobil!! Skärmen är strålande. Batteritiden är perfekt, klarar sig några dar utan att...
Problemet löst!
Helt plötsligt när jag streamade en film över WIFI så började hela mobilen hacka. Sen helt plötsligt hängde den sig. Hur ska jag göra? Kan man på...
Snabb fråga. Det är alltså quadbeats2 som följer med i förpackningen?
Ingen som vet om det finns ett sånt här skal (typ lg quick flip cover, men utan rutan) på någon svensk webbutik? Mina föräldrar då jag är under...
Surt...
Nån som styr telia digitaltv digitalboxar med den? Motorola tror jag dom har...
Haha, nice! Nu känns det ännu jobbigare att vänta :mad: Men men, den som väntar på nåt gott väntar aldrig för länge sägs det...
Hej! Sitter här hemma och väntar på min g2 som jag beställde från elgiganten. Nu när jag väntar hinner jag läsa på en hel del om dom olika...
Någon som vet om Xperia Z är eller kommer hamna på mellandagsrean? (Framförallt på nätet men i lokala butiker i Västragötalands regionen tackar...