Separera namn med ett kommatecken.
Blev byte tillbaka till Android. Nog för att man kan köra Mac oavsett os på mobilen känner jag att jag nog går tillbaka till PC alt testar köra...
Esr glasskydd till S24u. Nya band 26mm till min Garmin epix pro 2.[ATTACH] [ATTACH] [ATTACH]
Är säker men skicka gärna länk till de du refererar till tack.
Tackar, japp jag såg dem med från Comply. Jag gillar faktiskt anker mer än buds pro 2. Du skall inte avyttra dina gamla foams isf? Om de är hela...
Jag har för mig att jag läst att någon tipsa om ett par faomtips till Anker 4nc någon som känner sig skyldig=)?
Hoppas du blir nöjd. För det priset är de helt galet oslagbara. Bytte nyss från ios till Android igen. Ldac etc låter ju riktigt bra för pengarna.
Distansbyte mobil skickade samtidigt utan problem allt enligt skolboken bara plus.
S24 ultra lite skal trådlös laddare samt tbh till Garmin Epix pro gen 2 samt case. [ATTACH]
Sålda till @raeserfisk samt en till, till @AndliN
Hehe menar du awu2 kört den sedan i feb Huawei har jag ej kört på år och dar hehe.
Garmin Epix PRO gen 2 sapphire 51mm[ATTACH]
Den är din frågade ju igår hehe skickar när jag kommer hem då :)
Har skickat dig ett pm.
Alla är fräscha törs jag påstå. Men visst den är din två frimärken borde duga skall gå väga.
Köp Magnetic Aluminum Alloy Keyring till Apple Airtag - Blå - TheMobileStore.se har en i brun har tydligen prissänkt den nu. Köp Apple AirTag...
Skicka bytesförslag på pm. Eller ge ett bud.
Inte på rak arm vad är du intresserad av isf?
Apple airtags 3st alla inköpt i år. 2 via swedroid var då nya ej aktiverade. 1st inköpt av mig via Power kvitto på den finns. Har en cykelhållare...
Testar andra forum.
Apple watch Ultra2 i nyskick med extra band och case samt glasskydd. Bytes mot Garmin epix pro gen 2 51 safir i nyskick. Gärna med lite extra tbh.
Själv kör jag samsung 49 tum på mitt hemmakontor.
Säljes kvitto från Amazon fint skick inga anmärkningar. Pris 550:- inkl skicka hem. [ATTACH]
är ev intresserad av 2 skal. Prisbild ca per styck?
Ankers/Soundcore modell kan jag slå ett slag för tex 4nc använder dem själva och är riktigt prisvärda. De säljs både av INet Amazon etc.
Ni som kör Macbook vilka är era bästa tips för appar etc för daily use?
Macbook Pro m1 begagnad. Back on The darkside.[ATTACH]
Svarar mig själv blev rectangle.
Ni som kör mac, vilket är det bästa alternativet och mest prisvärt motsvarande powertoys för pc. Tackar på förhand=)
Såld till @frassedylan
Toppen skickar pm.
[ATTACH] [ATTACH] [ATTACH] HP 840 G5 Intel Core I78650U 1.90 GHz Windows 11 pro 32gb Ram 2400 MHz 512gb SSD Fingeravstrycksläsare Webkamera Usb-c...
De sköter privatleasingen av min Kia..
Apropå köplacering ringer Santander nu för 3dje gången på 2 dagar. Har hittills inte kommit fram ännu=).
7v ledighet startar idag.
@Anthraxabuz
Alla band säljs för 300 inkl brevporto
Alla är large utom det näst längst till vänster.
[ATTACH] [ATTACH] [ATTACH] Sony WH-520 med grym speltid, har Sonys app med EQ etc. Pris 250:- inkl skicka hem kabel samt kvitto från Amazon...
Alltid lika roligt köra klädseltvätt
De passar.