Separera namn med ett kommatecken.
:D Yaaay! Nu fungerar det. Hmm och det jäkliga är att det enda jag har gjort är bytt drivrutin på mitt - tadaaa - nätverkskort! Ibland...
Det verkar inte vara klart än, men många verkar önska det. Ha koll på denna sida: http://www.androidonhtc.com/
+1 på Financisto Har testat en del andra, men fastnade för denna. Snabb, enkel och har en Widget för att snabbt kunna lägga till ett inköp.
Ok. Ja hade man bara på ett enkelt sätt själv fått välja GPS program via inställningar och kunnat få den att dra igång automagiskt när man satte...
Ja så fort jag startar NaviPanel så hålls skärmen igång. Stänger jag NaviPanel så slocknar skärmen efter standard 2 minuter.
För mig behövs inget extra för att hålla igång skärmen. Även utan att koppla laddaren till den så håller den skärmen aktiv. Kan det vara något BT...
Är det någon som köpt HTC´s egen Car Upgrade Kit CU S420? http://www.htcaccessorystore.com/se/p_htc_item.aspx?i=199788 Tycker beskrivningen är...
Wow, nu har jag efter att ha rensat allt och installerat igen, äntligen fått igång ddms.bat så jag kan få screencaps...men :) HTC Sync har...
:o Alla 7 och ibland är det lite väl trångt. Vill egentligen ha det luftigt och rent. Kan rekommendera Folder Organizer för att städa upp...
:) En sak suger med Desiren....den tar inte hand om min disk...
Haha lite OT. Jag kör standard tangentbord och är nöjd med det. MEN har märkt nu att då jag sitter vid datorn så svär jag över att A & O inte...
Jag vet faktiskt inte vad jag skall säga mer än att jag håller med er andra, den är grym. Skönt att höra att vi är några som är nöjda med Desiren,...
Jag använder min Desire fullt ut. Jag har WiFi, BT och GPS på alltid. Jag synkar mail var 15 minut mellan 08-20. Det pratas, surfas och kollas...
@dt33 Nja, jag vill nog tycka att batteriet klarar sig längre för mig. Där jag är just nu är täckningen i Telias nät usel och batteriet brukar...
Har en liten reflektion angående batteritiden. Har någon märkt någon förändring i batteritiden? Jag laddar normalt varje natt så jag funderar...
Någon som testat solcellsladdaren som finns hos Kjell & Co? Klenare internt batteri men så gott att bara kunna slänga upp den på topplocket på...
Lite irriterande lösning kanske men, kör en Factory Reset. Appar som är avinstallerade lämnar mycket skräp efter sig verkar det som. I samband...
Jag har inte heller upplevt några problem med telefonen, varken före eller efter uppdateringen. Att vissa appar knasar kan man ju inte skylla HTC...
Ok, men den fungerar bra för dig? Fick en update på den idag också så jag får väl sticka ut och testa den igen för den betedde sig mycket märkligt...
+1 :) Det är ingen AR app men den använder sig av lokalisering. http://www.androlib.com/android.application.com-miumeet-android-CCEj.aspx
I menyn där du väljer ort så finns Aktuell position först i listan.
Sätter du den på Stockholm visas det bara Stockholm. Sätter du den på Aktuell plats så visas det för den plats du befinner dig på. Det är dock...
Testade lite Geocaching med c:geo idag och det gick inget vidare. Har tidigare tittat på ett par andra appar men fastnade för c:geo då den har...
:p Vad kallas drinken? Desire? 4cl Vodka Stänk av poolvatten med klor Skaka ingredienserna med krossad is. Häll upp i glas. Garnera...
@spirit PhoneMyPC kanske kan vara ett alternativ? http://softwareforme.com/phonemypc/beta.html
Hmm intressant. Dags att skaffa en laddningsdocka med kylflänsar och fläkt :)
Det är sant. Men den enda kamera jag har behövt köpa nytt batteri till var min gamla Konica Minolta A2. Men det var länge sedan och det var säkert...
Mitt batteri till Touch Cruisen fungerar lika bra idag som för 3 år sedan. Har laddats dagligen. Så jag är inte speciellt orolig.
Detta kanske kan vara något? vesseltracker.com finns som lager till Layar. http://www.vesseltracker.com/en/static/Mobile.html
Jag kör ES Fileexplorer via WiFi, sen har jag satt att den inte skall koppla ner WiFi då den laddar. Sen drar jag igång nerladdningen när jag...
Är inte detta samma menyer som man får upp i SpareParts? Har den inte installerad längre, men tycker jag känner igen det.
Mmm men jag är ändå avundsjuk på att han ligger vid poolen i Turkiet och antagligen häller i sig en massa kall öl. För min del är det dags för...
Batteriet brukar gå åt hel*ete direkt men telefonen går ofta igång igen. Detta är dock temporärt, för komponenterna "rostar" med tiden och den...
Tja ibland skulle det vara skönt. Är t.ex. ofta ute och vandrar 1-3 dagar för lite natur och nattfotografering. Då har man ingen tillgång till...
Mmm det ser ju inte fel ut. Måste se om det går att aktivera IMAP (för det blir väl typ Push funktion på mailen då?) på mitt webhotell. Jag kan...
+1 Lägg detta i tråden för Appförslag. Även den inbyggda browsern har rensning av cache och cookies men en app för allt hade varit guld.
Nej det var precis det jag menade. Förr hade man en telefon som bara behövde laddas en gång i veckan, men man kunde bara göra två saker på dem....
Haha. Men någon borde skapa ett nytt bakstycke till Desiren med denna funktion:...
:) Sorry men detta lät ganska kul. Gör inte alla telefoner som går på batteri så?
@Pixeln Ahh du har så rätt. Det är bara att ta tag i en av de gröna kanterna på ramen och dra till önskat ställe. Jag försökte pinchzooma bilden...