Separera namn med ett kommatecken.
30.e var det väl bara en subbutik som skulle öppna? Du lär få vänta en bra bit in i april i alla fall. Kommer den i juni så är det väl...
Jag har inte sett mycket om Galaxy S2 LTE, däremot har jag sett väldigt mycket om note. T.ex. i Mood Stockholm där det bara är note och smart tv...
Det är ju ungefär som förra året, var väl lite tidigare dock. Men ska de släppa i hela världen samtidigt istället för vissa delar som förra året...
Eller så är det ganska troligt att hårdvaran inte är klar än för att de vill ligga steget före.
3G stödde inte alla nät de första åren. Det är ju svårare att bygga ett modem som stödjer alla olika frekvenser. Senaste iPaden klarar väl i...
1700kr kostade iPhone 4 att producera om jag inte minns fel.
Du vet att Note är deras flaggskepp nu väl? Eller i alla fall den de lägger all marknadsföring på i Sverige.
Frågan är nog inte om den stödjer LTE, utan om den stödjer de svenska LTE nätverken. Precis som iPad så kan det ju vara så att SGS3 bara stödjer...
Books appen är riktigt nice tycker jag, bara fixat några gratis böcker genom proxy dock och laddade ner apk från XDA. Filmer gör ju inget mer än...
Anledningen till att jag skrev det här var att jag menade på att de är *** sega på uppdateringar. Fast kanske är krångligare med Honeycomb...
Min fastnade på 51% och stod där i en halvtimme, sen fortsatte den igen. Vad menar du med OWA? Du menar inte OTA?
Jag fick 3.2 uppdateringen i helgen. Är det bara jag som inte fått den eller släppte Samsung den först nu?
Självklart inte, verkar ju som att det inte blir något A15 chip heller och då har du en väldigt tydlig förbättring nästa år i så fall.
Lite off topic men är det någon här som har hjälpt till något med CM utvecklingen för någon telefon (inte tvunget SGS2)? Synd att man inte själv...
Apple ligger ju ett år efter minst med funktionalitet också så föredrar Android även om det innebär ett års väntan på uppdateringar. Nu är det ju...
Låter som att något inte är som det ska. Glider den lätt upp är nog något trasigt. Inte ens de billigaste mobilerna ska vara så.
Stämmer ryktet med en A15 processor så är det definitivt värt att vänta. Det tror jag det är i vilket fall som helst.
Det funkar i Codeworkx 0324 och 0325 builds. Testade med AVI filer nu och det gick så det verkar vara MKV som inte funkar. Eller rättare sagt...
665MB är den minsta, sen är nog filmen på 2-3GB tror jag. Utforskaren kraschar på bägge. EDIT: En musikvideo på 100MB lyckades nu dock EDIT2: Kan...
Jag fick drivisarna att funka från och med 0322-nightly, så den dyker upp i explorer, sen så kraschar den ändå när jag försöker kopiera över en...
Jag hörde att MTP ska funka i Codeworkx version som kom idag, men testade precis och jag får det inte att funka. Kraschar när jag ska kopiera ett...
Det var bland annat direkt i explorer jag testade.
Jag får inte överföringen att fungera till min SGS2 med CM9. Får upp den i utforskaren nu, antar att det är MTP protokollet den använder. Men när...
Det har väl varit omöjligt från början
Rensa data under hantera appar.
De kommer garanterat att ha TW, men förhoppningsvis lite mindre omfattande förändringar.
Stängs de verkligen helt då? Lyssnar jag på musik så händer inget med ljudet om jag sveper bort dem. Trycker jag tvinga avslutning däremot dör det...
Jag menade AMOLED ja
Alla som vill att folk ska ta del av sajten kommer ju kasta ut Flash. Om de vill det dvs!
Kanske togs bort för att det bara är rykten.
Du kommer kunna se det materialet när sajtägaren kommer på att vi lever i 2000-talet.
Bort med LCD och in med bättre LED så låter det riktigt fint. Gillar främst den första, Nokia har väl forskat mycket kring det. Att ladda från...
Verkligen
Vad har dualboot med det här att göra? Man behöver väl inte ha olika OS för att kunna ha två olika versioner av gränssnittet?
Bonierapparna och Kobo är ju inte en del av launchern. De kan ju fortfarande släppa den med två valbara gränssnitt och ändå skicka med apparna.
Samsung lär väl vilja släppa ICS till sina andra modeller innan de släpper såsen för GT-I9100. Eller i varje fall till alla med I9100.
Har de inte sagt hela tiden att de vill korta ner tiden mellan presentation och lansering? Är det verkligen omöjligt att de presenterar en månad...
När den är färdig ;)
Fast om du skaffar en hyrbil där de säger att allt ingår och du efter att ha kört 50 mil max får köra i 5km/h. Skulle du kalla det för att allt...
Den är ju beta också, den hänger sig hela tiden för mig. Är lite surt för som du säger så är den jäkligt snygg, men väldigt gött med synken med...