Separera namn med ett kommatecken.
Det ovan gäller för offentliga nätverk UTAN VPN.
Varför skulle inte VPN hjälpa? Med VPN så krypteras datan INNAN den skickas via wifi. Så hur nån ska kunna få tillgång till nåt via wifi då fattar...
Kan inte svara för Telenor, men... Har kört det tricket på min 9T som jag kör med Halebop. Både voLTE och voWIFI fungerar och visas med symboler...
@EssPåEss inte så smart att lägga ut namn här. Så du swishade pengar och åkte sedan för att hämta? Varför inte betala när du hämtade?
Nu när Kik ska lägga ner så letar jag efter en bra ersättare. Nån som har tips?
Lite info om Norwegian Bank: Norwegian säljer sin bank | SvD
Lite off topic nu men.. Klarna har tidigare (fortfarande?) använt vidriga sätt att lura folk. "Glömmer" att skicka fakturor och det första man får...
Är inte Google som stoppat. Det är USA's regiering som stoppat företag att göra affärer med Huawei. Google skulle nog gärna vilja med på/i Huaweis...
Som säljare skulle jag ALDRIG använda blocketpaketet. Risken flyttas från köpare till säljare.
Anmäl sidan till Facebook
Hade ca 5 affärer där han sålt med bra omdömen
Har en misstänkt blåsning på gång. Swishade i måndags vid lunch och har inte fått svar att han har skickat. Har bara fått att han jobbat mycket....
Tack, men har fått tag på telefon men glömt att avsluta tråden
Om du säljer den till priset av en 6s eller 7?
1400:- + frakt
Nån som har en iPhone 6s eller iPhone 7 att sälja? Minst 32GB och den ska vara i bra skick med bra batterihälsa Skicka ett PM med vad du har och...
1300:- + frakt
@cym00n varför måste den ladda som så snabbt? Jag rekommenderar nån av IKEA's laddare. Bra kvalitet och väldigt bra pris
Inte AC Wifi på Asus RT-N56U. Bara 802.11n
@Rausner enligt tester så skiljer det bara några minuter så ingen mening att steka och förstöra batteriet med den laddaren
Känns som dom bara är några steg från att slå igen butiken. Så dåligt som dom skött allt senaste tiden är helt otroligt, Är så glad att jag har...
Jag har det problemet med min OP6. Den kan dra 4%/timma i standby. Rensa cache för google play och google play service och sedan starta om hjälper...
21 maj fick jag min senaste. Men innan dess hade jag ca 20st undersökningar om Willys som jag skrivit om innan. Nu är det helt dött
Tack men inte intressant Tack, men känns lite osäkert nu med allt strul runt Huawei
Nån som har en vettig Android telefon för max 6000:- att sälja Allt av intresse Krav: Bra skick Max 6mån gammal Kartong och alla tilbehör Inte...
Det är sista Android P betan. Sedan går dom över på Android 10 beta
Liten uppdatering. Min telefon kan fungera baren halv dag med 0,5% - 1% användning vid standby. För att sedan ligga på 2% - 4% en halvdag. La in...
Nån som har en lite bättre Chromebook att sälja? Skärmstorlek runt 13tum med FHD upplösning Minst 4GB RAM, helst 8GB Vi börjar med dom kraven så...
Lägger bud på 2500:- för att få igång budgivning
Fattar fortfarande inte. Varför ska du trycka bort nån som inte pratar i telefonen?
Fattar inte frågan tror jag o_O Du hör ju på signalen om det ringer eller är upptaget. Varför behöver du en text som säger att det ät upptaget???
För mig visar den bara vad jagf sagt till min telefon. Min Google Home Mini syns inte där
Har fungerat bra under helgen. Ca 1%/timma Men imorse skulle jag ladda ner en app i Play Store och det tar ca 5minuter innan den hörjar ladda ner....
Vad jag kan se så har jag v18.3.85 som är nyare än den som har problem
@nickname verkar som jag också har nya Google Play. Min är dock inte seg eller konstig som du beskriver. Fungerar lika bra som innan. Den påverkar...
Har en OP6 som kör senaste Beta av Oxygen OS Beta 24. Har kört beta under lång tid och inte haft några direkta problem. Denna beta har jag väl...
Hade en svenskköpt Mi 9T ett par dagar. Android Auto fungerade perfekt på den. Både gamla och nya utseendet. Körde bla Google Maps, Waze, Smart...
Jag byter nu till Halebop. Har tröttnat på Vimlas oförmåga att lösa problem eller ge kunderna det dom vill ha. Dom saknar voLTE, voWifi, e-sim och...
Har köpt en Mi 9T och blev positivt överraskad av hur snabb den är. Har kört Oneplus 6 innan och den är knappast en långsam telefon. Men 9T känns...
Köpte en Xiaomi Mi 9T av @dannejanne Snabb och smidig affär som det ska vara