Separera namn med ett kommatecken.
Sålde en Vivo X200 Ultra till @sorcgsdf. Inga problem öht. Trevlig, rak kommunikation. Snabb betalning. Mycket bra att göra affär med!
Såld till #sorcgsdf
Budgivning stängd
Ok ... Tack för rättelse Timmpa. Rättat
Noterat :) GBG eller strax norr om där.
Blev inte helt bekväm med Origin OS .... Insåg att jag nog är en "pure" android nörd. Så det fick bli en Google Pixel XL.
Som rubriken säger så säljer jag en röd Vivo. Köpt för en månad sedan av medlem på forumet. Men kommer ursprungligen från Wondamobile. Mycket bra...
Köpte en Vivo X200 Ultra av denne #Tiopental. Snabb och smidig affär. Väl inpackad, snabbt skickad och mobben i utlovat skick. Mycket bra säljare...
7800 + frakt
Sålde ett par Technics EAH-AZ80 till #Cuby. Inga problem "what's so ever". Bra kommunikation, snabb swish betalning. Rekommenderad köpare !
Sålda till #Cuby
Dom är dina .... Sry för sent svar. Du får PM.
Säljer in-ear ANC proppar Technics EAH-AZ80 (silver) "Top tier" proppar ! Köpta med internethandel den 5:e juli 2024 från Tele-HÅ (GBG) Fint skick...
PM
Ok tack för svar. Jag får avvakta då jag idag drar på jobb i utlandet i 2 veckor.
Tjenis Har du alla olika originaldelar ? Mvh Anders
Köpte en Google Pixel 8 Pro av @Poolkjol. Som vanligt problemfritt. Skick som utlovat, snabbt skickat och bra kommunikation....
Tjenis ... Jag tar den ..... Om jag får :) Jag skickar PM
Köpte en soundbar av @Sanjin84. Han lagrade den i 3 veckor, då jag var bortrest. När jag hämtade den, visade han att den funkade innan den...
#Hajken köpte OnePlus Buds Pro 2 av mig. Trevlig kommunikation. Snabb swish betalning. Rekomenderad köpare.
SÅLD
Erhölls i förbindelse med leverans av en telefon. Men säljes eftersom dom inte passar mina smala hörselgångar. Använda 1 timme, så nyskick. Arbor...
Sålde en Google Pixel 7 Pro till Poolkjol. Trevlig kommunikation, bestämde sig snabbt. Betalade via swish ännu snabbare. Rekomenderar handel med...
SÅLD!
Säljer en Google Pixel 7 Pro 128 GB (Hazel) och Google Buds Pro (Kol) som ett paket. Mobil ursprungligen köpt nov -22 och buds pro köpt okt -22...
Lite intressanta nyheter ...... [MEDIA] View: https://www.youtube.com/watch?v=Zo-pkuTsNzI
Tack för svar :) Jag tänker testa Qobuz och Deezer när lurarna kommer.Bägge har ju 1 månad gratis.
Jo .... jag har beställt. Provlyssnade Momentum 4 (inte min ljudprofil) och Bowers & Wilkins px7 S2 (passade inte mitt huvud/öron). Drog därefter...
Såld ?
Köpte en Google Pixel 6 Pro av #AmandaaS. God/trevlig kommunikation, bra förpackat, skick som utlovat ... Allt som allt en mycket bra säljare...
Köpte Pixel 6 Pro av @Timppa. Snabbt skickat. Utmärkt förpackad.Mobben i utlovat kanonskick, dessutom trevlig snubbe. Rekomderas varmt +++++
Tjena 6000 + frakt ? :scared: don't kill me !!!
Nej då du har helt rätt :) Men jag har inget skärmskydd monterat. Sprickorna i vecket är alltså på den riktiga skärmen.
Har kört utan skärmskydd en tid. Nu börjar jag få "sprickor" i vecket på displayen. Å dom blir fort större :eek: Har i övrigt inga skador på...
Köpte mobbe av @jimmyfogelqvist inga problem alls. Bra kommunikation, skick som utlovat, snabb leverans .... 10/10
Köpte mobil av @natal. Allt funkade mycket bra. Snabb och trevlig kommunikation. Varan som beskriven. Bra förpackat ..... Supersäljare !!!
Jag tar den för 5500 !
Samsung S21 Ultra ..... Men jag Flippade ur :P:D
Jo e faktiskt nöjd. Detta är vid 50/50 bruk 4G/Wifi. Men det känns som att standby kunde vara lite bättre, tappade ca 7 % över nattens 8...