Separera namn med ett kommatecken.
Sugen på en Pixelbook trots att den nu är något till åren. Är det någon som har koll på någon som är på gång att sälja eller tips på var man kan...
Hur skaffar man Root? :)
Jag kommer bli nöjd så länge den fungerar som en iPad när det kommer till surfandet. Det är vad jag använder en tablet till för det mesta.
Aha okej, men vad är Paranoid Rom? och vad gör det?
Ikväll blir det att hämta den äntligen! Jag är en väldigt invan iOS-användare med flera iPads i bagaget och en nuvarande iPhone 5. Det jag...
jag såg att asus hade ett premium case som nästan är identiskt med smart cover. Är det någon som vet var man kan få tag på detta?
Blev att beställa en på 16GB :)
Är Bazulas pris en bra deal?
När väntas den komma till Sverige "på riktigt"?
Funderar samma sak, funderar på en 16gb
Okej, skönt att höra att det är ett gäng som haft samma problem. Med tiden sätter det sig väl skit och annat som gör den mindre vickig :) och det...
Okej, då verkar det vara mer regel än undantag.
En fråga till alla er Galaxy S2 ägare, hur är eran hemknapp, vickar den lätt i sida, upp och ner? eller är den solid och fast? Är inne på min...
Ska byta från iPhone 4 nu och undrar om man ska köpa en ny telefon nu eller vänta? Hur länge kommer Galaxy S2 vara herre på täppan ungefär?
Löste det genom att ta bort proxy under inställningar.
Men är det egentligen bättre på något sätt att ha original-recoveryn? eller är det bättre att ha den jag har?
Tack för att du redde ut begreppen :) då är jag lite mer med på banan!
En custom recovery eller stock? Skulle behöva länk till den jag behöver, är en helt grön droid :)
Det är den jag försöker att installera! Det knepiga är att efter error meddelandet så står det FRF91 under "about phone". Men det kan väl...
Jag körde innan allting FRF50, med en customrecovery ra: 1.7.0.1 (något sånt?) När OTA kom så funkade det inte och försökte då manuellt med...
När jag försöker flasha till FRF91 får jag detta felmeddelande. Writing BOOT:... E:No space left on device E:Error writing BOOT: E:Failure at...
Trots felet står det nu att jag har FRF91, varför gör det så?
Försökte installera FRF91 nu och det verkade gå bra till en början när detta hände: "Writing boot" E:No space left on device Error writing...
Okej, men att lägga in cyanogenmod efter det kommer inte vara några problem?
Vad är CM6 och kan jag inte lägga in så jag får FRF91 nu och sen ta detta senare?
Förlåt för dubbelpost, men vad blir skillnaden egentligen och borde jag köra något som du gör t.ex. CyanogenMod? Vad rekommenderar ni och vad...
Vad borde jag göra? vad är smartast? att köra vidare med det jag har nu eller Stock? Den är ju upplåst vilket som, så vad är smartast?
Detta hittar jag också fast i recovery mode: RA-nexus-v1.7.0.1 är detta något custom recovery sak? hur gör jag för att få FRF91?
Det fel jag får verkar vara exakt detta vad jag minns, allt hände så snabbt! :) jag får ju inte igång OTA-uppdateringen igen. då den är...
Vad menas med det? Det enda jag har problem med är att den inte lyckades med uppdateringen, men annars fungerar telefonen fin fint.
Hej! Är helt ny här på forumet och har köpt en Nexus one på blocket. Jag har ett upplåst hänglås på min bootscreen och har hittat att detta...
Hej! Jag fick min Nexus one idag, som jag köpte på blocket den hade FRF50 och fick OTA nästan direkt när jag satte på den men fick samma fel som...
Det blev en Nexus one, på grund av att det känns lite häftigare att ha Googles telefon än ännu en telefon i HTC's sortiment + att jag tycker...
Hej! Har tänkt nu att köpa en androidtelefon och det är så klart dessa två giganter som får en att bli sugen! Sitter för tillfället med en...