Separera namn med ett kommatecken.
Pm
Har problem ikväll också. Telefon tycks inte vilja hitta data via wifi. Men på 4G fungerar det. Wifit fungerar fint för andra i huset och har...
Ja det kan jag tänka. Finns väl ingen lur han inte haft? :)
Äsch. Erkänn att du blev sugen efter att du såg vad en pixel kan åstadkomma med främre kameran. Tänk då bakre kameran :)
Någon som märkt att den inte tar snabbladdning? Beta 3. 66% just nu. Alltså att blixten inte kommer upp 2 gånger. Har inte tagit tid om den...
Hittade en bild tagen 2018 med selfiekameran på min Pixel 3. Visar helt original som jag gillar men också vilken annorlunda bild det blev med lite...
230 ink
Jaha! Det förklarar en del, tack.
Ehm... vad fasen är det jag kollar på?
Jaha. Jäkla tur jag frågade. Tusen tack för hjälpen och ursäkta om detta blev en diskussion istället för köpannons. Jag låser och beställer från...
Ja precis. Men om jag förstår det rätt så skulle denna powerbank Xiaomi Mi Powerbank 3 10.000mAh 18W QC - Silver - Köp här | Teknikdelar.se...
Sorry. Menar som slabbladdar iPhone från den powerbanken. Alltså måste det väl vara USB-C till lightning om jag förstår det rätt? Sorry om det...
Kanon. Den ser ut att uppfylla mina krav. Hittade något liknande på amazon men inte med trådlös laddning och lite dyrare. Dock så får man ju hem...
Tänkte höra här innan man grottar ner sig i någon kinasida och hittar någon lämplig. Tänkte runt 20 000mah. Behöver inte vara något fancy på något...
Hur är det med meddelande? Kan du skriva från klockan och skicka meddelande?
Wow! Har du redigerat denna något?
Någon som vet någon app som bara har behörighet att visa bilder. Grabben gillar att se på bilder men jag vill inte riskera att han börjar radera...
Skön bild. Men blandar du direkt i munnen då eller? :)
Någon som stött på problem med Mailappen? Upptäckte just att jag inte kan få ner Mail i den. Vet inte hur länge felet pågått dock. Sen får jag...
Tagna förut i regnet med iPhone 11 pro. Experimenterade med Lightroom så bilderna tagna i RAW och sedan redigerade i Lightroom. [ATTACH] [ATTACH]
Fick just reda på att man kan med vissa appar (exempelvis Lightroom), ta kort i raw med iPhonen. Någon som provat och känt att det är värt det för...
[ATTACH] Något redigerad men jag är inte riktigt säker på vilken telefon jag hade när jag tog denna bilden. Den är tagen för 2 år sedan och fick...
Det händer mig ibland när jag är i landskapsläget i bilder och ska skicka en bild med iMessage. Då buggar det till så att tangentbordet är borta....
Ja jag tycker x1 är bättre. Märkte det då min fru fick fina bilder med sin ip 11 som då bara har x1 kameran. Så numera byter jag direkt till x1...
Oftast väldigt bra men ibland misslyckas den med kanterna för mig. Kan vara jäkligt irriterande eftersom jag mest tar kort på mina barn och ibland...
Kan bara hålla med. Lite missnöjd med porträttbilderna i iPhonen ibland, och det blev jag aldrig med pixeln men vanliga bilder är riktigt grymma....
Vad tusan är en beknarlur? Tror jag har något sådant liggandes i en låda
Smart koncept. Ger ju säkert några kronor om man har ett gäng plagg. Verkar som att några skriver att dom tycker att deras märkeskläder inte...
Ok. Tyckte bara det var så knepiga grejer som jag hittade men dom kanske kan vara seriösa också då
Någon som hört talas om sidan Sellpy? Så jäkla dyra grejer och begagnade skitna kläder osv. Hur går sidan runt? Vem köper skiten och vilka ligger...
Använder ni back tap och till vad i så fall? Ganska fräckt att man kan aktivitet en genväg så man kan ju göra i stort sett vad som helst med back...
Ungefär samma problem som jag har. Vill betala för appen själv och att det inte ska gå ett Mail till samordnaren när jag köper appen. Ska vi bilda...
Konstig fråga kanske men någon som vet om man kan tillfälligt stänga av att min ”samordnare” i min familj ser vad jag köper för app eller i någon...
Jag har gjort det någon gång då jag tycker det känns osäkert om dom värderar om produkten beroende på skick. Jag kan anse att min telefon är i...
Härligt! Grattis till ett bra köp! Jag tror och hoppas ni kommer bli nöjda med bilen. Skönt att åka helt ny bil med all säkerhet det innebär och...
Gör det! Beta 2 funkar klockrent för mig på min daily. Absolut, det finns buggar och jag har råkat ut för att någon app har krashat någon gång men...
Känns som att det är lite känsligt ämne eller gråzon så jag bryr mig inte om min fråga. Jag får googla mig fram. :)
Hur är det med jailbreak, innebär det att jag kan installera appar utan att betala för dom? Har hittat en app jag gärna vill ha men inte vill...
Jaha, smidigt med en ram. Jag lyckas nämligen aldrig installera mitt helt rakt och det är irriterande när man synas skärmen och ser att det är...
Kör Deco M5 och har gjort i ca 1,5 år tror jag det är nu. Funkade lite sådär med täckning i hela huset 3våningar á 100kvadrat) så när de reades ut...