Separera namn med ett kommatecken.
Gå in på säkerhet och kolla enhetsadministratörer samt rensa certifikat. Kan finnas något mer där jag inte kommer på nu så ta en ordentlig titt!
Jag lämnade tre för hallon med anledning av att jag inte behöver mer än ringa och smsa just nu. Jag talar bara med supporten när jag byter abb så...
Det kan inte vara så att telefonen saknar stöd för ett specifikt LTE band?
@220volt tack för tipset det verkar riktigt bra!
Du har dubbelkollat att LTE är aktiverat i inställningarna?
@chraist njae been there done that. Är sugen på något nytt.
Kan det vara så att det finns en inställning som heter något i stil med "Avvisa med sms" som du måste aktivera?
jag behöver tips på något lättsmält spel med en bra story, ej multiplayer.
Gäller detta student stor också?
Senaste firmware är 1.30.401.1 för den olåsta internationella versionen.
Vi har en tråd för första intryck vi gärna ser att ni använder :)
Så länge ni inte blir irriterade på dem stackars återförsäljarna :) På pressträffen sade HTC att väldigt många är kvar på M7 och M8 , vilket...
HTC har leveransproblem. Ingen kan säga något säkert men ta det lugnt. Telefonerna kommer att dyka upp.
Kom precis därifrån :)
Det låter märkligt, har du testat att ominstallera chromecasten och köra setupen från en av dina marshmallow-telefoner?
Första tanken är väl att det är något som är glapp i din laddkontakt, andra tanken är ett defekt batteri. Jag tror inte att detta är...
Samtal går däremot inte på 4g utan det är enkom datatrafik som går där. Så det skall inte påverka samtalskvaliteten att du har noll staplar på 4g....
Jag har uppldevt samma sak med i stort sett alla telefoner jag har haft. Vad den nedre gränsen är för att börja söka annan frekvens vet jag...
Masters of malt, dem är pålitliga
@chraist haha nej alltså detta är inte första gången så jag vet hur man skall dricka den. Den där killen låg antagligen i fosterställning en timme...
jadu det kanske är så att samsung inte har tagit med den funktionen men det låter märkligt. Den bör finnas där.
@chraist nu låter det iofs som att den inte smakar alkohol alls men då är det såklart inte. Det är ju fortfarande en 40%ig vodka :)
@chraist ja den är väldigt god om man gillar chili, alkoholen är inte framträdande öht.
@BGA jag har flyttat ditt ämne till rätt tavla i forumet. Vänligen skapa inte nya ämnen på fel plats med vilje.
Det ska gå att välja att kryptera innehållet på ditt sdkort om du kör android kitkat 4.4 och uppåt (är osäker på version där). Gå in i...
[ATTACH] [ATTACH] [ATTACH] [ATTACH]
Jag gillar dajm och 88:an fast det är inte så mycket grädde i 88:an nuförtiden :(
Jodå, det är bra att veta :)
Har du handlat därifrån fler än en gång?
Min katt dog nästan av frontline. Jag tror det är individuellt.
Testa att avinstallera Zedge Ringtones & Wallpapers. Ikonpaketen kan också vara bovar i dramat, men testa Zedge först.
Det är garanterat någon av dina installerade appar som är boven. Att hitta vilken kan vara omständigt men förslagsvis så inaktiverar du en app i...
HTC One M7 förlorade delvis stöd för Windows 7 för två år sedan. På Windows 8 och 10 kommer du inte ha några problem. Du skulle ju kunna försöka...
Om inte sync manager fungerar så kan det vara så att din telefon helt enkelt inte stöder Windows 7. Testa med universal ADB driver som kan laddas...
Ja det har tydligen redan kommit en uppdatering för just kameran :)
Om du kör googles kalender så sparad det online. Är du inloggad på ditt googlekonto?
G5 är ju ganska kul med sina olika moduler. Men det är ju en del pengar att slänga iväg om du inte känner att du verkligen måste ha en...
När du har återställt mobilen så ska du inte välja att återställa från google. Sedan går du in i menyn där du gjorde säkerhetskopian och väljer...
Måste tipsa om ett PC-spel som heter Ori and the blind forest. Det är ett plattformsspel som är väldigt vackert och stundtals väldigt svårt....
Jajjemen du kan säga "ok google, skicka sms" klockan frågar till vem du vill skicka: "Lotta" klockan frågar efter innehållet: "Köp ett par kalla...