Separera namn med ett kommatecken.
Du är inte ensam om att vara tveksam o_O Men var det inte sagt början på december innan? Såg nu att dom flesta butiker skrivit runt 14-16...
Och vad menar dom då med anpassning av mjukvara? Sent from my HTC Sensation Z710e using Tapatalk
Jag väntar och hoppas att det verkligen stämmer med början på dec. Då hinner det ju förhoppningsvis komma ut lite tester och recensioner oxå ;)
Nja...beror nog inte på root eller? Jag har haft den installerad på min Sensation utan root men nu lyckas jag inte heller installer den :( Har...
För att? Vill du inte vänta så länge eller?
Det stod väl någonstans att det bara vara norden som skulle få menyer på svenska om det nu skulle spela roll för någon.
Phonehouse lär väl inte få den tidigare än någon annan butik? Nu menar jag inte att jag inte vill att den ska komma då :) Men alla...
Du har inte läst tråden eller? Filmen finns redan länkad på första sidan
Hur mycket billigare skulle det kunna bli? Den stora anledningen till att folk gjorde det med N1 var väl för att få den snabbare. Sen visade det...
Killen är 14...är du förvånad? Vill man ha iphone-utseende så köper man väl en iphone?
Kan man göra en back-up på något vis? Har precis resat hela mobilen och sparade mappen med mina save:s men får det inte att funka när jag...
Nån som vet var jag hittar appen? Har haft det installerat och fungerande innan men har nu rensat mobilen och hittar inte apk-filen på nätet...
Så man kan inte få det på en Sensation med orginal rom? Eller vi får 3.5 så småning om eller?
Den kommer förmodligen kännas gammal när nästa nexus kommer oxå? Kommer inte SGS2 kännas gammal när SGS3 kommer ut?
Är det filmat med original kamera-app eller?
Jag hade lätt valt Nexusen ;)
Det är säkert intressant för många men varför diskutetar man det inte i en lämpligare tråd? Tråden gällde väl ändå om SN har gorolla glas eller...
Hur är det möjligt??? Allt du betalar till Tele2 är ju inte för telefonen, det kostar att ringa, sms:a, surfa oxå
Det borde väl gå att räkna ut om man vet att den ena är 4,65 tum och den andra 4,3 ( eller är det 4,27 på SGS2)
Sugen är man helt klart :) Är det sagt något datum på Sverige-leverans? Är det slutet på nov som gäller för oss oxå?
Givetvis? Hur ändrar jag till svenska menyer i en Nexus One då??? Sent from my HTC Sensation Z710e using Tapatalk
Vi snackar natten mellan tisdag-onsdag då eller?
Kan bara hålla med...Nexus Prime låter mycket bättre Galaxy är namnet på en Samsung-lur Nexus är en Google-lur även om Samsung gjort den åt dom...
Behöver man fixa med en massa inställningar i boxen oxå eller bara i luren?
Haha...så jävla bra svar :D
Kan vi verkligen ha sån tur redan? Sent from my HTC Sensation Z710e using Tapatalk
Men är det inte smidigare/snabbare att ta en från England? Om man skulle välja att importera en, får man med svenska menyer då? Eller man måste...
Dom här gillar jag verkligen :) Hunnit testa dom ännu? Sent from my HTC Sensation Z710e using Tapatalk
Kolla i "kontakter" Tryck "meny", sen "visa" Där kan du välja vad som ska visas bland kontakterna
Osäker på om det går att spara på sim-kortet? Man kan väl bara spara ett nummer och ett namn på sim, alltså inte mer info än så på varje...
Finns ingen funktion som gör att man byter låt genom att skaka luren?
Samma som din pappa och jag har oxå problem!
Känslan är bäst utan skydd och det finns väl en anledning till att dom använt gorillaglas? Kör min Sensation utan skydd och körde min Nexus One...
Jag har varit med om samma sak när jag haft ett nummer sparat på två olika kontakter.
Är det bara jag som inte är nöjd med Ankar-batteriet? Köpte ett för ett tag sen och det är märkbart särme än mitt original. Tog loss laddaren...
Ska ändå skicka in min lur pga brutna samtal så kan lika gärna säga till om det oxå Sent from my HTC Sensation Z710e using Tapatalk
Än vadå? Hur ser en snygg hållare ut?
Nope, har inte snackat med dom ännu Hade du problem med tidigare radio-version då?
Kör jag bara GSM funkar det bra för mig oxå, men internet blir ju snorsegt då
Jag är väldigt tveksam till om det kommer hjälpa men tänker att man får väl testa innan man skickar in den i alla fall