Separera namn med ett kommatecken.
Japp så är det ju absolut med begränsning på kontantkort. Va mest nyfiken på om det fanns helt enkelt. Googlade en stund, o tänkte jag slänger upp...
Tack för svar :-) Tänkte om jag missade något då jag sökte på det :-)
Tjena alla Jag måste vara dum eller så är det som det är :-P Finns det något kontantkort i dagens läge som har tillgång till 5g? Tycker jag söker...
Mobilen såld till @lohoffsson Tack för en grym affär
@lohoffsson PM kommer
Vi kör till kl 12 idag, så gör vi en snabb affär av detta. Hämtas idag eller så skickar jag idag
Återställt den nu samt utloggad från allt jag vet om :-D
Nice
Tja alla! Jag kan inte se ett märke på denna klocka men kan absolut vara blind också men fin är den. Typ 1-2 månader gammal max. Köptes när den...
Tjena Nu blir annonsen rätt direkt. Fick nya luren idag vilket jag absolut inte trodde, så nu gör vi om o gör rätt. Svart Pixel 6 Pro 128gb...
Jag avslutar annonsen och ber alla om ursäkt. Jag kommer lägga upp den igen, när nya mobilen kommit fram det lovar jag
Detta kanske blir en långdragen grej tydligen. Trodde min iphone kom ifrån Sverige då det står leverans 1-3 dagar. Antingen får jag stänga ner...
Kände jag ville få upp några bilder, har ju jobbmobilen men tar inte bra bilder men bara visar den lite sålänge
Jävlar vilken respons. Tänk på att ni inte har sett mobilen ännu! Men det är inte så farligt heller för den delen men ni måste va medvetna om att...
Hej. Jag har inte märkt av något sådant. Har också läst om detta, men inget på denna. Kör bara wifi hemma allt annat inom jobbet är mobilens...
Jag kör tills jag fått nya mobilen, borde komma imorgon senast dagen efter. Vill få upp bilder så inte missförstånd uppstår
Tjena! Inväntar min iPhone nu, så nu ska denna säljas. Kommer kunna skicka den så fort den andra mobilen kommer. Pixeln är svart 128gb och har...
Sålde en Huawei Mediapad till @GmbH Snabb betalning och en trevlig herre. Får mina varmaste rekommendationer
Sålde en Apple pencil till @smaellkaramell Snabb betalning och bra kommunikation. Rekommenderas av mig
Såld till @GmbH
@GmbH nog den snabbaste affären jag gjort :-P PM kommer
Tja! Fick denna platta vid ett byte här på forumet, men används ej så har ingen användning för den. Finns enbart plattan, ingenting annat....
Såld till @smaellkaramell
PM till dig @smaellkaramell
Sålde en Samsung tagg till @polacko Snabb betalning Full pott från min sida Rekommenderas :-)
Sålde ett nytt skal till @nDre Snabb betalning och bara full pott från min sida Rekommenderas varmt :-)
Nice då har vi en bra start :-) Vi kör till kl 16 imorgon söndag. Så kan vi skicka den direkt när jag hämtar henne
Hej alla! Dottern vill nu sälja sin Apple Pencil gen1. Bytte till oss denna via Swedroid Fint skick och finns 1 extra spets om jag hörde rätt...
Sålde ett bordsställ och armband till AW till @silverfang. Snabb betalning och bra kommunikation Rekommenderas absolut :-)
Sålde en magsafe laddare till @zulle Snabb betalning och åter en trevlig herre. Får mina rekommendationer utan tvekan :-)
PM till @silverfang @nDre @zulle @polacko
Vi kör till klockan 11 imorgon söndag :-)
Fortsätter min rensning här hemma. Bättre sakerna kommer till användning än att bara ligga här. Har inga kartonger eller kvitton kvar, mer än...
Sålde en Suunto7 klocka till @Kanoder Jätte trevlig kontakt, snabbt swishat och det viktigaste för mig, han blev nöjd med klockan. Får mina...
Såld till @Kanoder
PM @Kanoder
Nice, vi kör till kl 15 imorgon
Kan även säljas med bud från 500kr och uppåt + frakt
Sålde två ssd hårddiskar och en Samsung platta till @Maniak01 Åter så träffades vi f2f i Linköping och allt var bara så bra. Grymt trevlig herre...
Tja igen Har en Suunto 7 modell OW185 i använt skick. Funkar precis som den ska, men den är använd vilket syns av lite repor mm men inget som är...