Separera namn med ett kommatecken.
Byte mot ett abonnemang för 77:- per månad? Fri surf men hastigheten är endast 1 m/bit. Vad hade du annars tänkt dig för pris? Har tyvärr...
Hej. Har en ps4a som ligger och skrotar och tänkte att man kanske kunde byta bort den! Den är knappt använd och har två handkontroller därav den...
Byte Op2, Ps4? Finns i Gbg.
Joda där är jag med. Funkar inte att lägga till några nya dock...
Min fingerprint sensor funkar inte efter uppgradering! Eller gör jag något fel kanske?? Själva knappen funkar ju. Någon??
Ok. Gbg själv, segt att skicka...
Har en del som skulle kunna vara intressanta! Vart bor du??
Joda, lite sugen e jag allt! :)
Vilket dom utan Fifa som jag redan har. Men jag bor i Göteborg så det blir nog jobbigt...
Tjena. Vart bor du? Har Battlefield Hardline att byta.
Precis! Jag ser faktiskt aldrig spräckt en telefon då jag brukar ha fodral. Dock så har jag inget på min OPT då jag ej hittat nått bra..
Mmm precis..
Känns så iaf då det var en liten sten som gjorde skadan. En sådan som dom sandar vägarna med. Sprack ju inte i kanten utan en centimeter in i glaset.
Jobbigt med dessa skärm skydd.... Känns iaf som det behövs till denna modellen. Den sprack ju vid första tappen!!
Tack skall du ha!! Lämnade in telen där innan idag och skall hämta den senare eller imon. Bör ramen me och det skulle kosta ca 3000 tot! Löjligt...
Hej! Tjejen spräckte glaset på sin nästan nya S6 edge plus idag och blev sjukt ledsen... Jag tänkte jag skulle hjälpa henne med detta då jag är...
Vad vill du ge?
Dom bytte ramen utan diskussion! Dock såld sen länge pga den usla batteri tiden...
Jo det är det. Talade ni om Kina importerade?
Måste bara inflika och meddela att min OPT har bäst LTE täckning av alla mina förra telefoner! Då snackar vi även plast telefoner som LG G2 och G4.
Fan va segt! Beklagligt..
Fick min igår och måste säga att jag är hel nöjd!! Har inte hittat något att klaga på förutom kanske vi ben vid inkommande samtal. Att kameran är...
Beställde kl 10 den 16 och fick min idag! As nöjd!!
Någon som har Black Apricot och kan beskriva känslan på det? :)
Oj. Då vet jag.
Vad hade du tänkt dig?
Nice!! Vilken säljare??
Budet har noterats. Vill dock helst byta! Glömde skriva att det finns i Göteborg och är av outstanding kvalitet!
Hej. Har en helt ny brun läderbaksida för Note 4 att byta mot något Ps4a spel eller möjligtvis sälja. Kan även byta mot en OP2 invite! Annars kom...
3 timme och 20 min skärmtid på 30% brightness..
Känns ju iaf inget vidare! Min Note 4 slår ju LGn i häst längder när det gäller batteri tid! Blir nog att sälja tyvärr..
Så när jag använder Chrome så drar den lika mycket som skärmen?! Skärm 50% Chrome 50%? Låter ju knappast riktigt och så har det aldrig varit på...
Hej! Är en ny ägare av en G4 och gillar telefonen skarpt! Nu verkar det dock som mitt batteri dras ut mycket fort! Bla så har Chrome dragit lika...
Känns som det får bli en annan lur.. Orkar inte vänta för länge..
Är jävligt sugen på en OPT men känns som väntan på en invite kan bli lång... Såg idag att man kunde köpa en ifrån honorbuy.com och undrar ifall...
Såg nu att det var Bye endast i Lidköping. Bor i Göteborg så där sket d sig...
Byte mot en Ipad mini första gen??
Känns ju omöjligt... Har 30000 och kan kanske räkna med en till jul......
Ipad mini,första gen??
Anmäler även jag mitt intresse! :)