Separera namn med ett kommatecken.
Budbee levererade enligt plan, 3vligt :)
MrMobile på YT kör en Marq 2 captain som han verkar extremt nöjd med. Kika på den tycker jag.
Ett paket
Tog Budbee lev från 3 och den skulle komma mellan 16:00-22:30 vilket kändes som ett osäkert kort. Kunde även betala 39:- för att få den mellan...
Tog slut rätt fort [ATTACH]
Har kört med denna tidigare, klockan blir riktigt fet med det bandet: Amazon.se
Någon som köpt från 3 med Budbee och fått leveranstid? Hos 3 står den som skickad men i Budbee står det att dom väntar in varor från 3.
Känns skönt att jag fick in 11010 för min 14 PM 128 idag, nu får man "bara" 9860 om den är i fint skick.
Testade på frugans epix och garminconnect. Tyvärr kan man inte se en aktivitet i realtid på telefonen som man nu kan med AW:s utomhuscykling.
Låter väl rimligt att en sådan ligger med, men den verkar ju inte vara någon stor uppdatering på den vad jag sett ryktas.
Ingen klocka?
Skickade in en 14 pm förra veckan. 128gb 100% bh. Men den hade en kantstötning i ramen som syntes ganska bra samt några hairlines på skärmen. Fick...
Hmm, har aldrig haft connect igång på telefonen vid en aktivitet, får kolla på frugans epix ikväll.
Har samma fundering, typ. Kör på AWU, har en ny oöppnad Epix Pro 51mm med läderband som jag köpte till ett bra pris från Ditur förra veckan som...
Samma här, order packas och 2-3 dagars lev. Nu väntar man bara på att det ska plinga till i Budbee appen :)
F.Y.I [ATTACH] Apple Watch Series 9 and Ultra 2 Battery Capacities Revealed in Regulatory Database
Såg just att 15p/pm har fått 8gb ram, visste inte det faktiskt. Men det kanske va old news.
Kommer det nya watchfejset från awu2 funka på awu?
AOD och med Tibber widget på aodskärmen är en sjukt bra funktion. Men har man inga sådana behov så förstår jag.
Min ligger kvar.
Precis, hos Comviq måste även abonnemangets hela period lösas. Bara 3 som nöjer sig med en månads betalning på abonnemanget.
Du kan begära slutfaktura på Comviq med. Bara ta antal betalningar som är kvar och gångra med summan per månad. Hos Comviq är det slutbetalning...
Fast du kommer inte undan abonnemanget på 319*24=7656 Men visst, vill man ha deras abonnemang är det kanske bra. Totalsumman blir ändå högre än 3:s
14 pro max pga always on display. Annars är det jämnt skägg. Dynamic island är roligt ett tag och fyller viss funktionalitet, men hade 13 pm haft...
Bara om du köpt den via webben. Annars är det bara Netonnet det funkar hos även om den är köpt i butik. 90 dagars ångerrätt hos netonnet om man är...
Halebops totalsumma på 24 mån blir 21336 (570*24+319*24) Hos 3 blir totalen 20256 (844*24) givet att man fortsätter med abonnemanget. Så jag...
Beställde samma på tre 14:04 och har fått v39 som beräknad leverans. Blir spännande detta som vanligt.
Fast det blir en jobbig månadskostnad på 24 månad på både telefon och abb. 570+319=889 i 24 månader. På 3 vet jag att man kan lösa mobilen efter...
Bäst pris hos 3 även med 20gb abb om man vill ha det såg jag. Om man nu vill köra på 36 månader. 844 på 24 månader. [ATTACH]
Hos 3 är som sagt lägsta pris 16369 om man avslutar abonnemanget och löser luren eller behåller den på 24mån avbett räntefritt.
Bra pris hos tre [ATTACH] Blev en 15 PM 256 i natur hos dom.
Det kan nog ingen svara på förens kl 14:00 idag när förköpet släpps. Men priset utan abb brukar vara detsamma hos alla, brukar endast vara...
Värdera telefonen på swappie, skicka in och hoppas att dom håller med din bedömning, godkänner du/dom så tar det typ en vecka att få pengarna. Kan...
Håller på installera nu jag med. Körde Public Beta innan
När kan man tro att skarpa IOS17 släpps, den 22:a eller?
Stämmer denna så är 15 pm 0,9mm smalare och lite tjockare. 14PM här nedan [ATTACH]
Swappie ändrar bara om de hittar något fel eller om man skarvat lite på skicket. Priset hålls i 2 veckor.
Ska man uppfatta det som att pro och pro max blir lite smalare än 14 modellen. Tyckte dom sa att dom krympt ner ramen mot skärmen för det är ju...
Det sas inget om utökat ram på Pro modellerna?
Haha, 3000 i inbyte ger apple för min nästan nya AWU