Separera namn med ett kommatecken.
Fick med mobilen. 2200kr Finns i Malmö
Pixel Buds Pro köpes.
Hej Söker en Pixel 6a eller Pixel 6. Finns i Malmö
Hej I dagens samhälle med alla mail, sms, facebook etc etc notifikationer så har jag börjat ha mobilen på ljudlös då jag tröttnat på mobilen ska...
Hej Köpte en ny tv till morsan nu under julen. Tidigare hade hon en Philips tv med ett Modul kort + digitalkort. Jag tog modul + kort och...
Hej Morsan vill ha ny tv, tänker max 9k Kravet är att det ska vara så HBO max, netflix etc fungerar , men misstänker de flesta tv apparater har...
Hej Har precis köpt en Pixel 6, äger idag en P30 pro. Tänkte kopiera över all information över till pixel 6 från P30, bilder appar osv , frågan...
Hej Jag köpte en s20fe på Comviq förra månaden men funderar om jag skulle cashs en pixel 6 istället. Vettig idé? Kommer kosta lite till men...
Hej Letar ny earbuds, mina freebuds 3i har tappat ljudet i vänster örat och är på jakt ett nya. max 1200kr. Tips?
Hej Jag har en Z5 som inte riktigt vill ladda med alla kablar, väldigt få. Skulle lämna in den idag och fick som svar att deras kabel fungerande...
Efter haft mobilen i 18månader nu så har jag fått problem med laddningarna, kablarna måste sitta perfekt för att få kontakt så laddningen...
Har en Lenovo hemma där hela touchen fungerar bara på halva skärmen. Nedre delen har lagt av, skärmen funkar men inte touchen. Är det det...
Hej. Min S2 har flippat ut totalt, alla min processer bara kraschar om och om hela tiden. Trycker på tvinga stängning men det bara återkommer...
Jag fick ett bra erbjudande på en beg S2, ska titta på den ikväll. Men min fråga är, vad är det man ska kolla på mobilen? Att knapparna...
Hej! Min display verka helt utflippad, jag kan inte trycka vart jag vill, slö respons, hoppar lite överallt när man trycker på ett ställe? Den...