Separera namn med ett kommatecken.
Lite OT du borde skälla på våra politiker som inte tilldelar tillräckligt med pengar för att trafikverket ska klara av att underhålla spåren så...
En del, men mest om du har flertal widgets uppe
Klarar den göra det utan att roota ?
kolla menu -> settings -> about phone -> battery -> Battery use: klicka på grafen längst upp så ser du om telefonen har varit i Awake hela tiden...
För att kolla batteriet, gör en fabriksåterställning, lägg till ett google konto och se hur det fungerar. Det kan variera på vilka appar man har....
Hur ?
Jag har skaffat mig ett Cash card som man kan se på "mina sidor". Jag använder inte själva banken.
Finns det någon som är intreserad av Forex ?
Ok jag kör på den appen du tipsade om i första posten Sent from my Desire HD using Tapatalk
Hej Nån som känner till en app man kan kolla tåg i USA ? //Daniel
Nån nyhet ?
Det kan ju vara nått skit, testa en hård reset. Min laggar då den syncar lite och då man installerar program men annars tycker jag den flyter på...
Hittade 2 sak jag stör mig på det är app luncher, man måste dra hela tiden för att den ska flytta sig, förut kunde man “spinna” den. väljer man...
Samme här
Jag har Juicedefender men jag hade önskat nån typ sammverkan då JD har sina egna tid då 3G/wifi är aktiverad och det är inte alltid Bankdroid...
Jojo fungerar igen Tack igen :)
Jag använder denna JuiceDefender jag kör betan och har köpt upp låsningen, lite dyrare än PowerMAX. Tycker den fungerar bra bara på "normal"...
Ja om du har preimum och telefonen måste vara på samma nätverk som den datorn du har musiken på och spotify måste vara igång på den.
Du borde länka till spelet med. Här har du en jag gillar Pinball Ride, tyvärr är det bara ett bord.
Låter mer att han inte klarar av att få gps pos.
Vissa har inte den inställningen tex Spotify Sedan ska man göra den inställningen varje gång man byter spelare :(
Har du flera banker kopplad ?
knappar in sitt person nr sedan sin personliga kod man använder att logga in på swedbanks websida eller deras egna app.
Okej, hmm det är Tele2 och Telia som delar 3G nätet. Får väll testa senare igen. Smått irriterande då man har appar som använder sig av...
De har eget 3G nät ? Sent from my Desire HD using Tapatalk
Kan iofs vara problem Telias nät. Sent from my Desire HD using Tapatalk
Hej alla Jag har problem med att jag inte får någon position då jag använder 3G(telia) men ställer jag in GSM så får jag en. Är det någon...
Skickat jojo info
Om ingen har skickat in ny data för jojo kortet så gör jag det under morgon dagen
Man har 3 år reklamationsrätt enligt konsumentköplagen
Vissa gör det :( tex stupid zombies Sent from my Desire HD using Tapatalk
Hej Finns det något sätt att stänga av att program installeras på SD kortet ? och en annan fråga finns det nån app som man kan styra...
Det roliga är att jag kör 2.3.3 custom på min Hero ;)
vad hette appen som du använde för att testat ?
Läs första sidan
i shoutcasts conf fil så ställer man in port som ska användas och vilket lösenord som edcast ska logga in med. Jag kan posta min conf fil då...
Vet inte om nån sett detta men det stod på swedbanks internet banken [SPOILER]
Jag har denna app i telefonen XiiaLive Lite - Online På min dator (win7 Home ED) kör jag edcast och SHOUTcast DNAS. Man kan testa icecast i...
Jag använder Mileage idag men den är lite Amerikanicerad ;) Lägg inte nått krut på det
Jo men varför behöver du alla sms i telefonen ? Jag skulle råda dig köra utan alla sms några dagar tills du ser allt verkar stabilt. Det som är...