Separera namn med ett kommatecken.
Hej! Officiellt så stödjer inte Pixel 8 uppläsning på svenska via assistenten, men det går att aktivera. Läget gör att du kan gå in på en...
Hej! Letar efter någonting likt Googles inspelningsapp, men som fungerar på svenska. Den fungerar otroligt bra på engelska, där den transkriberar...
Hej, Säljer en helt ny oöppnad Google Pixel Watch LTE/4G. Den är i 100% nyskick. Klockan är importerad från Tyskland eftersom att den inte säljs...
Hej! Jag säljer min Google Pixel 6 Pro då jag köpt en Google Pixel 7 Pro. Har haft telefonen sedan release och den har fungerat riktigt bra, men...
Ska köpa en Samsung Galaxy S och ge bort till morsan. Mötes gärna upp i Stockholm för köpet. Skicka gärna PM om ni har en till salu! Pris kan...
Hej, Såg Samsung Galaxy Note och det ser ut som att den är väldigt bra med penna. Förr i tiden var det ju bara resisistiva skärmar man kunde...
Använde ett tag ZTE Blade och är fortfarande förvånad hur snabb den är med Custom Rom, och funderar vilka konkurrenter som kommit ut idag som slår...
Tycker det är riktigt dålig maxvolym när man pratar i telefonen, om jag står på tågstationen/busstationen hör jag absolut ingenting, och ibland...
Tycker det vore underbart om man kunde koppla in ett tv-kort i datorn och sedan streama över kanalerna till telefonen. Ha möjlighet att byta kanal...
Nokia 5902 är fortfarande bara en koncept-mobil än så länge, men har väldigt imponerande hårdvara. Eller vad säger ni?...
Tycker det är lite tråkigt att alla program som släpps ska använda samma layout/design. Alla program har en tråkig grå bakgrund, och de är helt...
SugarSync finns nu tillgängligt för Android. Det här programmet laddar du först hem till datorn, sedan väljer du vilka mappar på datorn du vill...
Min telefon hade lite dåligt batteri runt 14:00 idag, så jag lade den på laddning. Hade olyckligtvis lagt den på routern till datorn under...
Testar här istället, kanske blir mer svar då. :) Jag vet inte om det blivit något konstigt med min telefon, eller om jag missat något, men går...
Jag vet inte om det blivit något konstigt med min telefon, eller om jag missat något, men går det att aktivera ordboken när jag skriver med...
Jag gör en ny tråd då det här nog får mer uppmärksamhet. Kan låsa den gamla om det behövs: https://swedroid.se/forum/showthread.php?p=14582 Har...
Finns det något program som kan streama ljudet som spelas i datorn till Android-systemet? Om jag t ex ser på en film på datorn så ska det vara...
Om någon dag kommer jag att ha en HTC Dream i handen och har då börjat fundera över hur jag ska utnyttja Android-systemet fullt ut på den här...