Separera namn med ett kommatecken.
Gjorde en hard reset, installerade allt jag hade innan och har samma inställnignar och nu höll batteriet ca 34h istället för 9. /Dalle
Ja jag läste det, lite skillnad som sagt :)
Ok. Har gjort det nu, laddar den nu så ska jag testa att ha den igång sen med data påslaget, inget installerat nu efter hard reset.
Klockan 14:00 var telefon helt död, 9timmar tog det att tömma batteriet. 1foto 1st inlogg på bank app 11min skärmtid nåt fel är det, pratade med...
11% nu, fulladdad 05:00 imorse. max 11minuters skärmtid
Då borde den ju dra lika mycket när jag bara kör wifi ?
4g är avstängt. Spelar ingen roll vart jag är så drar den ur sig med data igång. Den ligger idag på kontoret med bra täckning och drar 10% i timmen
2d och 3h är snittet sen jag installerade gsam, har då inte haft mobildata igång mer än när jag använt det, inte alls ofta då jag mest använder...
Hej Mitt batteri drar ur sig sjukt snabbt med mobildata aktiverat. Bifogar några dump från gsam. Idag så har jag knappt kollat på telefonen...
Tack för svar, har tagit hem det från play butik nu, telefonen gjorde precis en urladdning och blev varm, gick från 40% till 8 på 30 min eller...
Hej Lite problem med min lur, ibland så blir den varm som satan och batteriet sjunker snabbt, kan köra ur batteriet från halvfullt till under...
bump..
Kollade noga nu och höll emot försiktigt med ett kniv egg och min kamera inte nedsänkt, ligger precis utanför så den repas om man lägger den på...
Min är då inte nedsänkt, såg repa på den efter någon dag...trodde först det satt plastfilm på den som var repigt men verkar som linsen fick stryk...
Hej Skrev i en annan tråd om detta men fick inget svar där, verkar vara lite mer drag i denna tråd så testa här med. Jag tycker att lägsta...
Hur ändrar jag i ljudfilerna ? tycker även lägsta volymen när man pratar i telen är för hög, kan man ändra det ?? /Mattias
Stör mig också extremt mycket på att den vibrerar som en speedad dildo... Hur ändrar man ljudet i nån ljud fil? Tack för svar, helt novis på...