Separera namn med ett kommatecken.
Ngn som har tips på en bra musikspelare som hämtar albumart, lyrics och har equalizer? LCG Jukebox är enda jag hittat som klarar detta något...
Kolla inställningarna, där kan du ställa in precis hur Swiftkey ska bete sig, exempelvis om den ska lägga in föreslagna ord automatiskt när du...
Själv kollade jag runt lite när jag skaffade min mobil o efter lite om o men, med en en hel radda olika alternativ installerade, kör jag nu på...
Ok. Använder själv Swiftkey X sen jag köpte mobilen o har aldrig upplevt att den tar bort allt eller någonting överhuvudtaget faktiskt. Kan du...
"ibland när jag skriver tar den bort allt"? Är du säker på att du ställt in Swiftkey rätt?
Och nu glömde du den avslutande punkten! Det här bådar ju inte gott för din svensklärarkarriär. ;)
Kolls Cool Gadgets at the Right Price - Worldwide Free Shipping - DealExtreme. Billigt som få o gratis frakt till Sverige! :)
Jag fattar inte hypen med Siri. Vad är så bra med det? Sök på Iris och du skall finna... ;) Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Kom på lösningen: Radera SIM-kontakterna. Tydligen finns inget annat sätt. Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Jag har samma problem. I kontakter ser allt ut som det ska, men när man ska skicka SMS listas samma kontakter två eller flera gånger. Ingen som...
IP-mart kör jag med. Annars är väl XDA the shit. Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
ICA-banken funkar för mig. Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Öppna den gm filbrowsern på din Androidlur, välj installera. Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Grymt! Känn ingen press med det. Bara höra av dig om du behöver mer info. Tack för ditt arbete!
Hej Liato! Tack för allt ditt arbete. Kommer du lägga till Akelius (som jag skickat in)?
borttaget
Najs! Då blir det installation snart. Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Har buggen med 2G/3G-widgeten fixats i senaste nightlies? Sent from my GT-I9100 using Tapatalk