Separera namn med ett kommatecken.
BankID fungerar iaf utan problem. Samsung pay tror jag inte fungerar men ska inte svära på det.
Okej så det verkar va enda sättet, vill ju ha min root. Jag förstår inte bara varför kamerans videoläge slutar fungera för rooten. Hoppas d kan...
Har rootat telefonen med senaste Magisk och TWRP. Men nu fungerar inte kameran alls i videoläge, tror mig läst någonstans att detta beror på...
Factory reser före eller efter flashning av stick FW?
:) Men visst blir den som ny då? Förutom att jag trippar knoxen då jag rootade den?
Okej
Tackar så mkt:) Visst kör du den med Odin som vanligt?
Var hittar jag den?
Nu förstod jag inte nått? Vad är a only varianten?
Har tittat på den men läste någonstans att cons med den var att man kunde bricka telefonen. Är den bättre än original romen?
Rootade min S9+ men tror något värt banan av det så skulle vilja starta om på ny kula, vet någon här hur man flashar original romen. Här försökt...
Här försökt hitta någon vettig custom rom till min S9+ men det verkar va svårt. Finns det någon som har något tips på en välfungerande och gärna...
Hej Har flashat enligt guiden o d funkar skitbra ända tills jag försöker gå in i inställningarna för "telefon" och därunder gå in i "fler...