Separera namn med ett kommatecken.
[ATTACH] Hel ny och oöppnad Google Pixel 9A 128GB Svart. Kvitto finns. Tänker mig typ 5000kr?
[ATTACH] Ethernet ENET RJ45 OBD OBDII OBD2 gränssnittskodning f-serien kabel Ethernet till OBD-II-kabel som används för kodning, programmering...
Vgate vLinker BM+ [ATTACH] Använde den för att koda om min BMW, funkar perfekt med BimmerCode/BimmerLink. Funkade även för min gammel Audi men...
[ATTACH] Tjena, har en ultra 2 som tyvärr inte kommer till användning så ofta som jag vill. I absoluta nyskick, inte en skråma någonstans. Köpt...
Tjena, Har efter att ha fått en ”upgrade” fått denna över. I fint skick med skärmskydd på från start. Av någon anledning har jag ändå lyckats få...
Har ett par knappt använda som jag köpte hos power. Mest legat i sitt etui då dom aldrig passat mina öron riktigt oavsett foam tips etc. 2000kr...
Tjena, hittade dessa när jag höll på att packa upp efter flytten: [ATTACH] Amazon.se En styck dashcam som är ritkigt trevlig, jag var nöjd med...
Hej, kollar efter en iPhone åt min far för runt 5k+.
Köpt ganska nyligen. Sparsamt använd. Färgen är babyblå. Upplåst bootloder med Paranoid Android 14 installerat. Kan låsas och sättas in original...
Använda en gång, impulsköp som vanligt. Original låda och tillbehör med kvitto från cdon. Köpta 13 juni, sprillans nya. tänker mig 4500kr eller...
Har ett par helt nya, oanvända och plomberingen ej bruten på förpackningen. Kvitto finnes! Ska vi säga 2000kr?
[ATTACH] Har ett par till salu. Används sparsamt. Några månader gamla. Kommer med original kartong samt pluppar. Notera dock att ladd etuiet är...
https://www.netonnet.se/art/ljud/horlurar/over-ear/sony-wh-1000xm5-silver/1024761.9293/ Köpta för nästan prick ett år sen 23/06/09 till frugan....
Köpt 31 Januari på Amazon. Kvitto, originalkartong samt laddpuck medföljer. Har även ett ringke laddställ samt en drös med armband som hänger med....
Köpt vid release och i nyskick. Inte en skråma på den. Kvitto och original kartong. [ATTACH] [ATTACH] Vill helst byta mot en iPhone 15 Pro...
[ATTACH] Helt ny och oöppnad. Kvitto medföljer från Samsung. Modellnummer: SM-R950 Production date: 2024.02.05 2900kr 2400kr
Har ett sett till salu. Nyskick och knappt använda. Ihop tänker jag mig 1500:- Separat är det 900kr styck. [ATTACH]
https://www.inet.se/produkt/5324490/cooler-master-ml360l-core-vit-a-rgb Köpt 2023-10-02 kommer komplett med kvitto och allt som medföljde vid...
Har ett par som jag fick i present för runt 8 månader sen. Har köpt till öronkåpor i Lammskin som är helt nya. Köpta på Amazon. Inget att anmärka...
[ATTACH] [ATTACH] https://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=7054034 Köpta vid release hos Apple Store Väla. Original kartong och kvitto medföljer....
Har ett par sparsamt använda AirPods Max till salu. Köpta på Elgiganten 2022-03-27. Dom är i nyskick utan en skråma och batteritiden är som om dom...
Hojta om ni har någon till salu. Kan eventuellt byta mot airpods pro gen 2 lightning.
Helt ny, Endast öppnad för att se att den funkar som den ska. Original låda, laddsladd samt svart silikon skal medföljer. 5300kr Edit: Såld till...
Hej ! Nu kommer jag flytta och har antagligen landat ett jobb som gör att jag kommer tåg pendla (Mest ekonomiskt med dessa diesel / bensin...
[ATTACH] https://www.inet.se/produkt/1974610/acer-predator-helios-18-i9-32gb-1tb-rtx-4080-mini-led Ett absolut monster till bärbar dator säljes...
Hej, någon som har en till salu eller som används för lite? :) edit: fixade en utanför Swedroid
Hej, Jag har en helt ny och oöppnad iPhone 15 Pro Max 256gb. Säljer den för 17,995kr + 600kr för eventuell frakt och min tid. Kvitto från Power....
Säljer en riktigt fin iPad Pro som är i absoluta nyskick. En styck apple pen 2 ingår samt fodral i äkta skinn. Kvitto och laddare ingår. Tänker...
Köpt September 2022 med garanti till September 15 2023. I absoluta nyskick med skal och skärmskydd från dag ett. Följer med ett monterat...
[ATTACH] https://www.komplett.se/product/1204507# Intel Core i7 12:e gen. 12700H NVIDIA GeForce RTX 3070 Ti Uppgraderad med Kingston Fury 32GB...
Hej, söker ett Nintendo Switch. Viktiga är att skärmen är i fint skick. Patchat eller opatchad spelar ingen roll. Oled eller vanlig spelar ingen...
[ATTACH] Hej, säljer ett surroundsystem Yamaha YHT-1840. Köptes 2019-08-13 och fungerar precis som den ska. Riktigt bra ljud och trevlig...
Testad under en vecka men kör vidare med min Apple Watch. Köpt 10 augusti 2022 ingår kvitto och original förpackning. Har ett Hybrid Leather Band...
Tyvärr så är jag för fäst i min iPhone så säljer av efter att ha testat i en vecka. Köpt oöppnad för en vecka sen. Köpt på Google, kvitto finnes....
Någon som har en?
Hej, Tänker jag testar här innan jag leker prismatch med elgiganten... Någon som har till salu?
Hey, Försöker igen. Köpta hos Webhallen 2022-03-06 (kvitto). Inte en skråma på dom och laddade kanske 7ggr. Original kartong med original...
Hey, Har ett par som jag använder så sällan så tänker dom kan göra större nytta hos någon annan. Köpta hos Webhallen 2022-03-06 (kvitto). Inte...
[ATTACH] [ATTACH] [ATTACH] [ATTACH] Hej, har en Apple Watch 7 Stainless Steel Gold som jag säljer av. Den är i superfint skick och har 98%...
Ett original läder och en pitaka mag ez case 2. [ATTACH] [ATTACH] [ATTACH] [ATTACH] 300 styck.