Separera namn med ett kommatecken.
Vad menas med om de är överskrivna eller inte? Hur blir en fil överskriven? :P
Det gäller en samsung galaxy s i9000 och jag undrar om det går att återställa bilder och videor på en sådan? Bilderna och videosen togs bort för...
Det fungerade. Nu är den återställd. Har jag den gamla uppdateringen nu eller nya? :P
Hej! Skulle prova att uppdatera min galaxy s till senaste uppdateringen men under tidne jag uppdaterade uppkom ett fel stod det. Så jag gjorde...
Det funkade jättebra! Tack alla som hjälpt till!
OK. Om min mobil skulle gå sönder nu och jag lämnar in den på garanti... Gäller den ej? Har bara lagt in vodoo
problem var ju dock att det INTE stod i guiden att man sätter in download mode genom att först stänga av den.. jag gjorde det ju när den var på :P
När märkte ni som lagt in vodoo lagfix skillnaden som bäst(mest)? Blir det ännu bättre med root?
nu funkade det :D nu snackar telefonen till mig i uppstart.. lOl
Hur vet man om den är i download mode? Vad händer? När jag håller ner de knapparna så startar telefonen bara om och är som vanligt? (fast med...
har stått och väntat sen senaste inlägget... snart 10 min... kan man dra ur? hur lång tid ska det ta?
Så om jag fattar rätt... hålla ner volymner+home+påknappen tills den startar om? sen sätta i usb-kabeln och sen det där med odin=?
hittar inte telefonen i ODIN med detta på....:S
hur ändrar jag?
nu blev det något fel... <ID:0/006> SetupConnection.. <ID:0/006> Can't open the serial(COM) port. <OSM> All threads completed. (succeed 0 /...
lol, det glömde jag ju (Kies) :D ska prova!
Jag får något fel när jag gör det? http://img140.imageshack.us/img140/3568/felet.jpg
Vilken är det? kan du länka? vore skitschysst :)
Hej! Har haft min samsung galaxy s nu sedan i sommar och inväntade den officiella uppdateringen men det blev en liten besvikelse i mina ögon.....