Separera namn med ett kommatecken.
Om du kan tänka dig 300 inkl frakt för Wacom plattan/pennan så tar jag dem
275 + frakt :)
220 kr + frakt:)
Den där kameran kan väl inte vara en GH7. Vi har inte ens sett hur en GH6 ser ut :-) Är det inte en G7 du menar?
Vet inte vad det är värt. 50 kr inkl frakt(vanligt brev)?
Är en sån intressant? [IMG]
Jag tar det 230 kr kortet. PM
PM skickat:)
Ha en av 1:a generation. Mycket bra skick. 150 kr inkl frakt (vanligt brev)
1st gen, har bara testat. 150 kr inkl frakt (vanligt brev)
Då är jag nöjd och stanna här :-)
1850 +frakt då
1750 + frakt :-)
1600 kr +frakt
Köpte ett par hörlurar av lulzfactor. Allt gick smidigt till och lurarna skickades ut på utlovad tid. Rekommenderas varmt!
1500+frakt
Testa gärna ett par Trekz hörlurar innan Göteborgsvarvet. Både vanliga Titanium eller senaste Tianium Air går bra. Färgen spelar ingen större roll...
Köpte en Nvidia Shield av Mrhoyt. Allt gick smidigt till. Paketet beställdes och skickades ut snabbt som utlovade. Varan packades mycket fint och...
1300+frakt
Är alla tillbehör/kartong kvar? Kvitto? Skick?
Skulle en OP2 var intressant?
No problem. Lycka till med sökandet.:)
Det är två 1TB WD RE4, enterprise class, 64MB cache. Förmodligen bästa diskar för en NAS :) De tar jag 500 kr för (2 diskar), dvs 800 kr för...
Det är två WD diskar i alla fall. Återkomma
Tja, vet inte hur mycket den är värd. Vad sägs om 300 kr utan hårddiskar? Lite mer om hårddiskarna ska ingår. Kommer inte ihag vad som sitter i....
Ha en qnap ts-209 II hemma. Vet inte om det duger? :-)
1400 har jag tänkt :) Då ingår ett extra original glasskydd, en flip skal och en svart apricot skal. Kartongen finns också kvar.
Oneplus 2? Mycket bra skick.
Sålde ett par hörlurar till zionale. Smidig affär med Swish betalning. Rekommenderas.
Är OnePlus 2 för gammal? Mycket bra skick.
På kort tid har jag köpt två grejor av SuperChevy. Först en nätverk switch och nu en blueray spelare. Glömde att skriva här efter första affären...
Var i Göteborg?
Svaret jag fick är att order numret finns, själva fysiskt kvitto finns däremot inte :)
Jag ska fråga @alexelrey, kommer inte ihag om jag fick något av honom. :)
Ha fått ett bud på 200 kr + frakt från @zionale. Tack! Jag låter budgivningen gå tills onsdag kväll. Får jag betalt på onsdag kväll så skickar...
Köpte luararna här av @alexelrey för någon månad sedan. Blev dock aldrig något tillfälle att öppna och testa dem. Nu har jag skaffat mig ett par...
No problem, då kör jag GearBest för ett par nya istället :cool:
Då tar jag dem om de fortfarande är kvar, kan ev hämtas:)
Hur länge har du haft mejzu lurarna? Är alla tillbehör och case kvar?
Sålde ett par hörlurar till Ompan. Fick betald via Swish direkt efter vi kom överens om fraktsätt. Rekomenderas varmt!