Separera namn med ett kommatecken.
Oui
En polare till mig har en dos stolpiller att ta just nu, haha :D
Påväg ut nu äntligen!! Har du mycket erfarenheter eller? [emoji14]
FB hämtade upp den och vi fick tillbaka pengar, vi fick även köpa tillbaka båten billigt som faktiskt fungerade efter lite meck fast den hade...
Mjo.. Båten kanske välter från sin ställning, den sjönk för ett par år sedan :P En stor björk precis bredvid huset men den borde stå stabilt många...
Blir alltid lite orolig när det blåser så mycket :$
Usch ja vilket satans väder
HAHAHAHAHAHAH dat dream asså! Bra jobbat!
Väntar fortfarande på att @Sweden2 ska berätta om sin (våta?) dröm..
Jag kan hålla på ordförslaget och ta bort :)
Jäkla tjat om grekerna på sistone ;D :((( [emoji24]
Köp 2! En till dig och en till mig <3
Nää Stockholm.. Hahah
Låter fint, 5 min bort har jag en värdelös coop, en liten thaikiosk, och en fiskaffär/husmanskost restaurang (f.d hör och häpna "Pizzabutik") Den...
Om man ändå hade sån lyx! Där jag bor finns inte mycket :P Klyftpotatis är satans gott men ibland vill man allt ha pommes! :D Det är så att jag...
ja usch vad trött jag är på ungspommes.
Fick ett jävla sug på att köpa en airfryer. Folk verkar väldigt nöjda. Craving på Mozzarella sticks atm!!!
Du får köpa ett par riktiga byggarbyxor, satt 3 år i gymnasiet och slipade kniven på dom , blev bara lite lenare på just det stället. Dom ända...
Då är vi 2! :D Får fiber 2017 någon gång när jag flyttar :P
Har inte kommit så långt i livet än men tror vi haft elektriker hemma en gång då vi skulle flytta proppskåpen. Annars har farsan dragit om allt...
Precis! Men bra att du vet dina limits [emoji14]
Beror på vad man har för kunskaper tycker jag :)
Dyrt.
Kom tillbaka vid 14.30, skulle inte ha något emot att det fortsatte.. :P
Strömavbrott sedan 11.40 börjar bli mörkt nu :(
Men jag ligger i princip i koma när jag vaknar. Man har ju läst knep om att ha typ lite knäckebröd eller nåt vid sängen för att få upp blodsockret...
Har du mat i sängen?
Hur kommer ni upp ur sängen på morgonen? Försöker piggna till med mobilen och 3 starka spots i ansiktet men lyckas ändå somna om..
Beställde ett par v3 från banggood i helgen. Inte för att jag använder trådade lurar ofta men skönt att ha om man är på resande fot då sbh 20 inte...
4 år är väl ganska kort sikt?
Varit till och från för mig i snart 12 timmar, bara fortsätta försöka
Vad för paCk?
Mjo men lyckades bara komma 10 min sent, så det gick OK ändå!
Börjar veckan med en försovning på cirka 30 min..
Bra där, rinner blågult i ådrorna!
Inte mycket till snö här heller, lite frost för färgens skull bara :)
Från östermalmstorg till gamla stan, signalfel eller tekniskt fel tyckte jag att jag hörde. Han snackade sjukt lågt
Tunnelbanan här blir försenad av allt från sjukdom till snö här så man blir inte förvånad [emoji14]
Då bor du inte i Stockholm va? Så var det nog :)
Tänkte googla åt dig men sitter fast på något jävla tåg i en tunnel så går allt för långsamt men det är med han blonda killen som brukar vara med...