Separera namn med ett kommatecken.
Fulinstallerat lite led på rulle. Ganska kul fynd men vet de fan vad jag ska göra av dessa gigantiska rullar med lampor i min 22kvm stuga. [IMG]
Jobbigt. :( Stort krya på och lycka till! Själv hade jag en hemsk period på två månader i november förra året där allt började med massa...
Då det inte klassar i teknikköptråden. Mmm.... Gott som satan. [IMG] En räcker i veckan sedan har man halsbränna dagar framöver. <3
Hej Skulle vilja köpa en Apple Watch då jag blivit med Iphone för tillfället. Runt 2000kr...? Jag har även en Fossil Collider HR i fint skick som...
Såld till Dune1
Tack men nej tack! Inte just nu då jag samtidigt vill se om det kommer upp något intressant byte. Men till mitten av veckan typ.
[MEDIA]
Tjo säljer eller byter ett par oöppnade inplastade Scullcandy Crusher ANC lurar. [ATTACH] Bud från 400 inkl eller kom med kul bytesförslag....
Tack för buden! kommer sätta slutdatumet lite tidigare till idag lördag kl 23 istället.
Bytte en galaxy s21 mot en iPhone 12 mini. Mycket smidigt och trevligt möte. Rekommenderas varmt! :)
Hej där Säljer en Redmi 9 i perfekt skick helt repfri etc. Svarta varianten. 64gb. Olåst. [IMG] [IMG] Bud från 250 inkl frakt kör budgivning...
@livinl0ud Vad tar du dina bilder med? Ser alltid väldigt krispigt och snyggt ut. :)
Skicka pm med bud om du vill! :)
Hej Vill byta ett par Skullcandy Crush ANC mot något annat kul. Kom med förslag! :) [IMG]
Äntligen kom det bästa fyndet jag kammat hem på ett tag hem till mig. [IMG] De känns gedigna och i bra kvalitet. Hoppas dem låter ok också....
:( får nog göra ett provsmak imorgon.
Maskrosteet var horribelt ja. Inte provat det andra än jag köpte. Men maskrosorna åkte i tunnan.
Dagens skörd [IMG] Känns skönt att jag inte kommer hem med gigantiska berg av lådor som vissa andra gör här.
Ecco-skorna och skinnjackan är nog mina enda klädfynd som används mest.
Jag har i flera fall svarat tillbaka på samma sifferspråk. Typ "7453 254 3 978?"
Pm!
Lägger upp en annons på Blocket där jag vill sälja något för ca 6000kr. Poängterar tydligt. [IMG] Sedan dyker första meddelandet upp efter 1...
Ingen som fått något mejl ang Alienwareskärmen? Såklart jag inte tror jag får den men man undrar ju hur lång tid det tar innan de hör av sig så...
En sådan köpta jag i november-december för typ 60 spänn heh.
Kobo libra H20 läsplatta. Mycket trevlig. [IMG]
Tack @Gilgamesh
Någon som fattar vad detta är? [IMG] Har plötsligt en extra kameraknapp ivägen som, inte går bort även fast jag startar om appen etc. Hmm...
Väggmonterat cykelställ 45.99kr + 29kr frakt FBA [spoiler]
Näh. Rena skräpet som knappt fungerar alls tyvärr.
Lyxätpinnar i rostfritt stål i olika färger 21.99kr + 29kr frakt Och bestick för en person 24.99 FBA [spoiler]
Så fick man "xiaomi" bandet mitt i natten i brevlådan. Såklart ett fejk sådant. Men det hade jag ju räknat med som sagt.
Hej Har en Samsung Galaxy s21 vit 128gb olåst som jag inte riktigt är vän med personligen. Skulle vilja byta den mot antingen en Pixel, Oneplus...
Tack för tee mums
Hittade ett hack så man kan lägga till 6 complications på urtavlan istället för 4 som är gränsen vanligtvis. Så nu har jag en perfekt urtavla....
Håller helt med dig! Jag vill ha tillbaka roliga baksidor och bytbara ramar etc som Oneplus hade i början gjorda av bambu etc. Eller Motorolas...
Är det fler än jag (troligtvis) som inte fått skullcandy lurarna ivägskickade? Hoppas man var snabb nog att inte bli avbruten. :(
Hej Säljer en Samsung Galaxy Watch 46mm 4G LTE i fint skick med Ringke stål ram som sitter på och gör klockan lite snyggare. Följer med tre extra...
japp
Banden är superenkla att byta då det är releasepins. Det är 22mm. Har nu "hackat" dit mitt favorit 20mm band på den (se bild) och ska nu sälja min...