Separera namn med ett kommatecken.
ITS ALIVE! TUSEN TACK för att du tog dig tid att guida mig igenom min huvudvärk. Visste jag vem du var och om det inte var en rådande pandemi...
Drog igång den. Nu är jag litegrann tillbaka som jag beskrev igår. SAMSUNG blinkar och den blå dioden lyser konstant. Tror du svarade att det kan...
Jag vill minnas att man kan se ett batteri på typ hela displayen när den laddas. Men det är många år sedan jag hade en sån här lur senast, och det...
Eller är det här rentav en installationsprocess som visas? Tycker den ökar % lite väl fort för att ladda via datorn...
Gjorde om flashen och gick hemifrån en sväng. Nu lyser den röda lampan som att den laddar. Om jag trycker på hemknappen visas batteriprocenten. Är...
Ok, lite steg för steg innan jag ger mig på dagens försök. Flasha BL, AP, CP & CSC. När Odin är färdig, koppla ur kabeln. Låta telefonen göra...
Ok. Tusen tack för hjälpen såhär långt! Ska kika vidare på det imorgon med lite ny energi och hjärnceller som inte är som en enda gröt....
Mellan tummen och pekfingret - ungefär hur lång tid skulle du säga att det ska ta?
Nu kommer jag förbi första bootskärmen, till att SAMSUNG står över hela skärmen och den blå dioden är konstant tänd. Är det ett bra tecken?
Nej precis, ingen root ännu. Jag har provat att flasha med samma FW flera gånger, med samma resultat. Du sitter inte på ett tips om var jag ska...
Här är det som använts:
Jag låste upp OEM ja. Vilken fw är jag inte 100 på nu. Det kan jag kolla lite snabbt när jag sitter vid datorn igen. Du råkar inte sitta på en...
Den loopar fortfarande... :(
Det är lite av ett lotteri om jag kan boota i recovery eller inte. OM det går den här gången - clear cache och sen vanlig reboot?
Som rubriken lyder, har en gammal S7 Edge hemma som jag tänkte prova mig på att roota. Det gick inte vägen.... Nu har jag antingen en bootloop...