Separera namn med ett kommatecken.
Herregud, det där är nog det värsta jag har sett. Om man sitter med en laptop så måste den där ta upp mer eller mindre hela skärmen, åtminstone på...
300px höjd är lite av en branschstandard, tyvärr. I kontakt med vår affiliate som förser oss med annonser/annonsörer så efterfrågar vi alltid...
n00bie! :D
380 cheeseburgare på McD.
Vilken blir er nästa androidenhet? Jag vet själv inte riktigt vad jag skall ha härnäst. Samsung Galaxy Note lockar ofantligt mycket, men den får...
Inläggsskökor.
Det kan mycket väl ha blivit så som du beskriver, nyheterna färgas förstås av skribenterna, men det är absolut inget medvetet från vårt håll. Om...
Vi försöker göra en avvägning mellan behov och belastningen på moderatorerna. Att dela upp ett subforum i två delar gör modereringsarbetet...
Det var inte länge sedan vi fick skit för att vi, enligt somliga, favoriserade SE genom att skriva "för mycket" om dem istället för om tillverkare...
Att LG dessutom verkar ha problem och ryktas vara på gång att säga upp upp till 30% av personalstyrkan på mobilfronten bidrar sannolikt till att...
Det handlar om ett flyt som inte är lika smooth som på datorn eller via min Popcorn Hour tex. I vissa scener sjunker frameraten från 24-30 till...
Även med optimerade versioner av LG:s mjukvara (via xda) så är det samma problem.
Jag talar förstås om LG:s mjukvara, då det är den som luren levereras med. Jag betvivlar inte att man med exempelvis CM kan få 512 MB RAM att...
Det påverkar hastigheten när luren får slut på ledig RAM, och det sker ofta med O3D olyckligtvis.
Jag har nu testat ett tiotal 720p-klipp i olika format och codecs (baseline samt high 3.1/4.1) och inte ett enda har flutit perfekt utan ett och...
Det är såvitt jag kan se bara high 3.1-klipp du spelar upp där. Inget 4.1-klipp. Vissa 3.1-klipp fungerar på mina enheter också, andra inte. Och...
Jag pendlar vanligtvis mellan 3-4 olika lurar och O3D är en av dem. Olyckligtvis är O3D den långsammaste av dem, trots att den på pappret har...
Ja, vi har spånat lite, senast för ett par dagar sedan, om att lägga upp en klistrad tråd med tips och varningar där man kortfattat förklarar...
Det är väl skönt att O3D får 2.3 till slut iaf. Med LG undrar man ibland om de är intresserade av att uppdatera sina telefoner öht. Problemen med...
[IMG] ^^^ Att flytta hemifrån.
Ray är för närvarande min favorittelefon, alla kategorier, vad gäller design, material och kvalité. Inga problem med vassa hörn som skaver eller...
Det får mer än gärna komma störtskurar då och då, oavsett tidpunkt på dygnet, bara det inte är sådant där ihärdigt strilande regn som faller i...
Så sant, men med kraftig betoning på lagom :) Jag anser inte att vår svenska höst/vinter/vår är lagom för fem öre. Åtta månader elände och max...
Jag är 100% övertygad om att scammandet skulle minska en hel del om det krävdes x antal månaders medlemskap och kanske även y antal inlägg helt...
Inte helt förtjust i att det går mot vinter. Mörker, kyla, fukt, is och regn är värdelöst. Snö kan jag acceptera då det blir ljusare, men resten...
<iframe width="640" height="480" src="http://www.youtube.com/embed/IiCRc5E7wZw" frameborder="0" allowfullscreen></iframe> The Pinks - Spelar...
Tro mig, vi har full förståelse för detta. Inga sura miner från vår sida. Vanligtvis ber vi vår affiliate plocka bort enorma banners som den...
Han skrev en gång för många år sedan ett förbannat roligt blogginlägg om barn och hur korkade de är, men det är nog enda gången jag har uppskattat...
Misantroper i duschrummet | Alex Schulman | Kolumnister | Nyheter | Aftonbladet Det där är nog bland det obehagligaste jag har läst på Aftonbladet.
Varm O'boy. *fistpump*
Boys will be boys :)
För att förhindra att forumet "hoppar" när bannern laddas några sekunder efter resten av forumet så skapade vi i morse en "container" för den, en...
Poängen är att det skall vara samma regler för alla.
Lägg in följande i AdBlock så skall det lösa sig: swedroid.se##TD[height="302px"]
[IMG] Päroncider med äppelsmak. Känns lite som att de går över ån efter vatten här :)
Företag/tillverkare gör så hela tiden. De begränsar medvetet funktionen hos en produkt för att göra en annan produkt mer attraktiv. Det fungerar...
Vad gäller https så är det något vi har övervägt många gånger, men det tenderar att belasta servern betydligt mer så det har ännu inte blivit av....
Det behöver inte vara olagligt för att Nvidia skall böja sig för mediajättarna. Jag tror dock inte att det handlar om detta, utan snarare om...
Den sträcker ut eller zoomar appar som är hårdkodade för en viss upplösning så att de täcker hela skärmen istället för att köra dem i 1:1 med...
Fantastiskt bra pris, så vi passade på att beställa en vi också.