Separera namn med ett kommatecken.
Testa starta om klockan , då funkade det för mig
12,1 dev beta kom nu
Googlade runt lite och verkar finnas sidor som låser upp din telefon . Sjukt segt bara om det inte funkar
Kan man låsa upp en telefon från 3 innan 12 månader om man betalar något för det ? Sett lite om det pp nätet
Telia har nu fått upp lite priser . Det man kan se ät att med 6GB surf ligger mobilen på ca 850kr. Nu kommer jag inte in igen så jag kommer inte...
Jag skulle nog ta mig en rejäl funderare om att byta x mot xs . Känns som ett riktigt dyr men liten uppgradering. För mig är det enbart xs max...
Skulle säga att det helt beror på hur du använder din telefon . Jag saknar enbart mer minne när jag är på semester eller iväg länge . Mest för att...
Problemet är att EKG inte kommer fungera i Sverige inom snar framtid ändå. Så man kan säga att du betalar för det men kan inte använda det. Så...
Det blir space grey igen. Lagt allt för mycket pengar på armband till klockan jag har nu så blir fint att bara kunna flytta med dem.
Om jag behåller min iphone X blir det nog en 44mm klocka utan LTE här med. Har faktiskt aldrig saknat LTE på min S3 Blir dock väldigt sugen på...
Jag förstår inte heller detta. Är precis som att dom vill att man köper telefon vartannat år istället och samtidigt behålla samma vinst. Känns...
Ok då är jag med. Så jag kan ha kvar mitt abonnemang hos Telenor och köpa en iphone på applestore och sedan få ett e-sim från Tre ?
En lite fundering bara. Om man skulle köpa iphone xs max är det endast Tre som idag erbjuder e-sim ? Telia svarar att dom inte har en tid för...
Ja den kommer få uppdateringar ett bra tag till
Samma sits här Vägrade köpa X nör den kom . Efter 2 veckor satt jag ändå med en X . Dock skall jag verkligen försöka undvika köpa en XS max .
Men är inte detta lite av ett skämt ? Jag menar hur stor del av världens befolkning kommer kunna köpa dessa telefoner ? Inte ens på avbetalning...
Japp enbart på jobbet , vi ligger i en plåtbuggnad med ett stort berg precis brevid . Vi har testat alla olika operatörer och det är bara telenor...
Jag har tele 2 privat och har 0 mottagning på jobbet . Folk kommer direkt till röstbrevlådan
Blev ett spontanköp av en drönare med massa ND filter och 2 st minneskort [ATTACH]
Jo jag vet, men att byta ut mobil växel och massvis med kort till anställda tar emot. Sedan är det bara Telenor som har bra mottagning utanför...
Ja fredag efter event är troligt enligt allt jag läst iaf.
Hoppas det blir lite fler som hoppar på tåget med e-sim nu så man slipper ha 3. För mig spelar det ingen roll att köpa en klocka med sim från 3 då...
Det jag hoppas på är att Apple kan leverera telefoner i tid denna gången. Jag orkar inte med den "svarta" marknaden som blev får några år sedan...
Ja gillar man storleken på SE har det varit svårt att hitta ny telefon. Dock verkar det som apple har gett upp SE. Har ju varit väldigt tyst om...
Då får man snart svar på hur pank man blir i slutet av denna månaden. Risken är ju stor att man fastnar för den större modellen av iphone och en...
Ca 18-19% av befolkningen håller ju med dig enligt senaste valet. Men ca 80% tycker inte att det är rätt väg att gå eller enbart delvis rätt....
Nej inte direkt. Mer att man kan köra mer manuella inställningar.
Just bilder har jag dålig koll på . Men för film är helt klart filmicpro en riktigt bra app. Bilder har jag ProCam men blir oftast stock app ändå .
Har faktiskt aldrig hört om någon som har haft problem med detta.
Noterat
Hej Har ett nillkin skärmskydd till mi max 3 i oöppnad förpackning . Bud börjar på 1kr Frakt tillkommer på 14kr i ett kuvert Kör bud fram...
Verkar ju vara riktig global då ju.
Står det att bootloader är upplåst när du startar telefonen?
Om inte jag missar något så har både global och international verison stöd för alla svenska band ?
Jag har på min jobbtelefon ( iphone) Truecaller och det fungerar fortfarande mycket bra. Är väldigt sällan något nummer slinker igenom idag .
Skulle påstå att den är i nyskick. Finns några micro skav på den rostfria ramen men är inga tappskador så är ju bara att putsa bort om man stör...
Moccamaster gör det godaste "vanliga" bryggkaffet enligt mig. Sedan håller deras bryggare galet länge. Vi har haft en på jobbet som har bryggt...
Vad tänker du dig för pris på en iphone X ? Jag har en 64GB silver i mycket bra skick och med massa skal och whitestone skärmskydd sedan...
Attans , då faller mina plan :)
Är det dualsim på LG g7 som säljs i Sverige. Blir inte klok på det efter att jag surfat runt lite.