Separera namn med ett kommatecken.
Säljer en 2TB Seagate barracuda hårdisk. Fin skick och färdig formaterat. Finns i Stockholm. Pris: 200kr
Pi3, 200kr?
Hej Säljer ett paket med iPhone-tillbehör – allt är helt nytt och oanvänt: 2 skal • Transparent skal – passar iPhone 13/14 • Skal med...
Obsidian är färgen, alltså svart tror jag. Lägger några bilder.
Hej Har en ny i box pixel 9a 128gb. Fick den i samband med abonnemang men vill behålla min tidigare telefon. Tänker runt 4000 ink frakt. Finns i...
1800
En nästan ny iPhone 16e plus 1500kr?
Säljer en helt ny obruten svart Google Pixel 9a. 4500 hämtas i Stockholm eller skickas mot frakt. Mvh
Hej, är skärmen felfri? Ser inte riktigt på bilden, är det en repa på skärmen?
Hej Letar efter en Apple tv.
Hej Undrar om någon vill sälja en Nvidia shield?
Budar 4k och hämta Stockholm
4500 för 6900xt
Var finns det? Bjuder 5500
bara motor och inget batteri?
Noterat, köra tills imorgon kväll. Mvh
Hej Säljer en splitter ny Pixel 7A, paket inte öppnad. Anledning är jag köpte abonnemang och fick med telefon, den är inte låst. Kan hämtas vid...
Hej på jakt efter en 13 gen intel CPU, kanske en 13600k eller liknande. Har ni något?
bjuder 2300 inkl frakt?
köper den för 2200 inkl frakt? Kan swisha. Mvh
bud 3500 mötas Stockholm
1500 inkl frakt
köper för 4000 + frakt
800 hämtning
Trådlös Microsoft Xbox Series X Handkontroll utan USB-C Kabel vad är det? Följde inte det med en wireless kontroller?
6000 hämta
Hej Har en Xiaomi Mi 8. Updaterad och bra skick, betyder inget repor och batteri verkar bra i övrigt. Tänkte 500 + frakt för den. Mvh
6300+frakt
bjuder 7k.
Hej Säljer en IPhone X 64gb, den har använt i en fodral hela tiden så det är mycket bra skick på den. Batteri status är 89%, allt är bra skick och...
5000
Letar efter en iPhone 13. Gärna en ny. Betala upp till 8000kr
7500
Hej Har ddr4 corsair Vengence 3600mhz. Funkar bra, säljer för 350 inkl frakt. Mvh
Såld
Hej Säljer ett helt nytt, oöppnat, Gear4 D3o Wembley Flip iPhone 12 & 12 Pro....
Hej Säljer ett laddare till MSI gamling laptop, som skall även passa för Asus laptop. Den klarar upp till 180w. säljer för 200kr eller bud. mvh
Hej säljer ett ssd 720gb 6gb/s Det är denna,...
Ok, kan fortsätta via meddelande
Intresserad av den med fler kontroller och spel, men vad är extra minne? Och vilka är spel? Gå träffas inom Stockholm?