Separera namn med ett kommatecken.
reMarkable Tablet för en pappersliknande skriv- och ritupplevelse säljes. Medföljer en targusfodral, en extra Staedler penna, originalkartong....
Multifunktionsskrivare (Laser). Fungerar fint. Relativt ny toner. Spec: Dokument- och mediehantering Max. mediestorlek: A4 (210 x 297 mm), Legal...
Ok, avslutar budgivningen i helgen.
Återkoppla gärna när du får brev/mejl om Upgrade. Det har ju en viss betydelse att det sker inom rimlig tid så att faktureringen med SevenDays...
Vision VFM-DAD3 - Bordsmontering för 2 LCD-bildskärmar (adjustable arm) - flygkvalitetsaluminium - vit - skärmstorlek: 10"-34", Inköpt 2018-11-23....
En ny bild med hela skärmen. [ATTACH]
Vasastan. Pixeldöden finns nedre delen av vänster sida av skärmen. Skärmen är ju så stor så det stör inte så jättemycket. Svårt att ta en tydlig...
32" skärm med följande spec: Snabbfakta Skärmstorlek 32 " Upplösning 3840 x 2160 Bildförhållande 16:9 Anslutning HDMI, DisplayPort, Mini...
Är det någon som har haft sin telefon i 12 mån och gått igenom processen med upgrade till en ny mobil? För mig blir det aktuellt feb/mars men...
Jag vill koppla vidare på det här. Vad säger egentligen de svenska reglerna om cyklar som har olika lägen, dvs. både pedalassisterat läge och ett...
Är det så att de svenska reglerna kommer att revideras? Vad talar egentligen för att vi ska gå emot övriga EU-ländernas regler?
Enligt kommentarerna om Indiegogo kan det kanske vara aktuellt med en mjukvaruuppdatering längre för att anpassa cykel till de lagar som gäller i...
Kan verifiera att Himo Z20 har helelektriskt läge. Vet inte riktigt om antal körlägen garanterar starkare start eller bättre farthållning i...
Också backat denna. Håller tummarna att det blir leveransen sker i augusti månad. Alltid ett risktagande på crowdfunding. Har varit med om...
Ja, får lära mig av det här. Det intressanta är ju att iom att jag har porterat det gamla numret till den nya nätleverantören from 7/7, så blir...
Har haft ett obundet abonnemang hos Telenor ett tag. Nu valde jag att flytta numret till Tre och blev då varse om att de minsann har oskäliga 3...
Kampanj nu på Indiegogo. Lite väl tung kanske, men vikbar och med goda spec. Dessutom ett superlågt pris för att vara en elcykel. Tillverkas av...
Wow. Skapade du ett konto för att bara lämna "en ärlig kommentar"? Bra jobbat! Billigt är det väl ändå inte?
Ingen fartspärr? Intressant alternativ.
Fast nu när tex TIER har startat med månadspaket med fri upplåsning och x antal fria minuter, vad är eg vitsen med att leasa?
Det verkar vara lite olika villkor beroende försäkringsbolag. Jag har ICA:s hemförsäkring. Tittade lite på villkoren och i grundutförande ingår...
Det är ju en ganska viktig fråga då en hemförsäkring inte täcker stöld av hyra produkter.
Ett kluster med färg. Tog 2 vardagar så bytte de displayen och batteriet på garantin.
3 månader efter köpet överraskades jag av ett mindre kluster av döda pixlar på skärmen. En sökning på Google visade att detta tydligen inte är ett...
Sålde en Galaxy Buds. Bra kommunikation och smidig försäljning. Rekommenderas!
Går det att ha e-sim för ett abonnemang aktivt på två telefoner? Halebops information där de skriver: "E-sim funkar också omvänt, om du vill...
Fullt fungerande. Originalkartong. Köpt på Webhallen 2019-04-28. Säljes pga. köp av nya lurar. Pris: 500 kr eller högstbjudande. Hämtning i...
Speciellt med Flip Z tycker jag att det finns en bra poäng med Upgrade+. Ett år håller den nog, och kanske har Samsung då kommit ut med en...
Telefonen gick snabbt (1 arbetsdag), men skalet som jag beställde veckan efter tog lång tid. Beställde 5 mars, leverans 13 mars. Det skumma var...
640
Yes. I got mine last week.
Överlag fortfarande väldigt nöjd. Aktiverat e-sim och kör dual-sim med ett fysiskt SIM-kort. En sak som jag har noterat att telefonen lite då...
--->> Ser att rubriken blev fel. Menade förstås Galaxy Flip Z. Borde inte den ha ett eget underforum? Gått hem telefonen. Mycket nöjd hittills....
Sålde S10e till Biljoner. Bra köpare. Rekommenderas!
Jag går framför allt på formfaktorn. Haft olika Note och annat men tröttnat på att bära med mig stora tegelstenar. Upgrade+ passar mina...
Beställt, men det var ordentligt med strul med beställningen via Benify med Chrome. Fastnade vid signeringsprocessen. Desto bättre gick det med...
Svarar på min egen post: ja, så verkar det vara. Hoppar man över Benify, så accepteras EB-numret.
När jag via Benify loggar in på Samsung och lägger en beställning, tycks sidan inte acceptera mitt korrekta EB-nummer. Är det så att EB inte...
Jag kommer beställa minst ett ex via Samsung Upgrade+. Och se till att byta alt. lämna tillbaka modellen efter ett år.
Absolut. Lycka till!