Separera namn med ett kommatecken.
I Play Butik -> Inställningar -> Nätverksinställningar -> Uppdatera appar automatiskt har jag valt "Endast via wifi". Jag vet inte om det är någon...
Det är faktiskt en hel del appar som verkar ha uppdaterats för bara någon dag sedan när jag kollar idag. Igår när jag kollade här så kunde jag...
Jag har ett problem med Google Play att uppdateringar inte verkar installeras automatiskt. Om jag går in på kontot i Play-appen -> "Hantera appar...
Är det någon som använder Smart S view fodralet till denna telefon och har kommit på hur man får musikkontrollerna att stanna kvar mer än några...
Den rätta termen för det jag kallade för spelar-widget ovan är tydligen "Now Playing Bar". Så frågan är alltså hur man blir av med den när man...
Jo precis, då kan man ju välja zoom från 0.5 till 10x, men frågan är vid vilken zoom den växlar från den ena till den andra kameran. Jag antar att...
Ni som använder Spotify regelbundet kanske kan svara på en enkel och kanske dum fråga. Hur tar man bort widgeten längst ned på startsidan i appen,...
Som nybliven ägare till A52s har jag en grundläggande fundering gällande kameran, eller snarare kamerorna. Hur styr man egentligen vilken av de...
Jag följde proceduren med fabriksåterställning så får vi hoppas att det gjorde någon nytta, annars var det ju inte så många extra minuter av livet...
Bara lite detaljer kring denna procedur och speciellt gällande kommentaren "utan inloggningar". Loggar ni inte in på WiFi för att göra...
Är det förresten någon som vet vad Googles egen säkerhetskopiering gör, vad den klarar av och hur man använder den skapade säkerhetskopian? Det...
Varför skulle långsammare laddning vara sämre för batterihälsan? Finns det någon vetenskaplig förklaring du kan länka till? Jag har alltid trott...
Ok, så lite olika skolor alltså i de två svaren. Men det är förstås inte någon stor uppoffring att fabriksåterställa en telefon som man ändå inte...
Halloj, Jag är inte den mest flitiga köparen av nya telefoner utan har kört med min S7 ända tills nu, då jag köpte en A52s på rea. Jag är heller...
Hur fungerar det för er nu med Chromecast built-in? Idag krånglade det för mig igen och när jag då tänkte se om det återigen skulle hjälpa att...
Tack! Det hjälpte för mig också. Är det bara vissa enstaka TV-modeller som drabbats av senaste versionen av Cast Recevier tro, eller har de släppt...
Jag har en Sony KD55XE9005 med inbyggd chromecast. Fram tills nu har det fungerat skapligt bortsett från mindre buggar och irritationsmoment. Men...
Ok, men om man har aktiverat "Hitta min enhet" under Inställningar->Google->Säkerhet så behöver inte enhetsadministratör vara aktiverad, eller?...
På min Samsung Galaxy S7 med Android version 8.0.0 finns det två till synes liknande funktioner för att kunna spåra (och eventuellt fjärrlåsa,...
Tack för informativa svar! På tal om castning från appen SVT Play på mobilen (Galaxy S7) så upplever jag konsekvent problem med att det inte...
Tackar så mycket för länken!
Hur menar du att jag ser det enkelt med ett YouTube-klipp?
Ny på detta med Chromecast så ber om ursäkt om mina frågor är korkade. Men har i alla fall en Sony KD55XE9005 med inbyggd Chromecast. Dock har jag...
Vart ändrar man mellan 720p och 288p i mobilappen? Här står det att videokvaliteten anpassas automatiskt beroende på vilken uppkoppling man har....
Ok, det kan ju förklara skillnaden och att man inte kan förvänta sig HD-kvalitet via SVT play. Vet du om det skiljer sig åt mellan program och var...
Har inte testat appen direkt i TV:n men tyckte att det var smidigt att använda mobilen som fjärr. Jag kör i alla fall trådbundet via 250 Mbit/s...
Hej, Jag köpte nyss en Sony Bravia KD-55XE9005 med inbyggd chromecast. Jag har uppdaterat appen Google Cast Receiver på TV:n till senaste version...
Nu när jag laddade så utfördes faktiskt de väntande uppdateringarna, så det verkar nog ändå vara kopplat till detta. Tack för svaren!
Jag har nu kontrollerat att det inte verkar hjälpa att stoppa i laddaren. Efter laddning har jag fortfarande en lista på runt 10 appar som är...
Som jag nämnde i mitt förra inlägg så verkar tillhörande systemprogram "Utökade funktioner" inte kräva några behörigheter överhuvudtaget medan...
OK, tack för infon! När jag tittar under rubriken "Behörighet" för detta program så står det dock att inga behörigheter krävs medan uppdateringen...
På min Samsung Galaxy S7 får jag med jämna mellanrum notifiering om appar som behöver/kan uppdateras och när jag öppnar Google Play så listas...
Detta förslag har jag testat tidigare men det fungerade inte för mig. Men har du fått påminnelse om uppdatering eller nyinstallation av Enhanced...
Om det nu ändå inte går att tacka nej till uppdateringen så borde den hellre ha levererats som en systemuppdatering eller helt enkelt uppdaterats...
Hej, Jag äger en Samsung Galaxy S7 sedan en månad tillbaka och är i stort sett nöjd bortsett från en sak som är så irriterande att det...
Hej! För att unvika onödig datatrafik så undrar jag om det går att ställa in så att nedladdning och installation av appar via PC/browser på...
Hej! Jag vet inte om detta är en något som är specifikt för denna telefon eller om det gäller Android generellt, men följande irriterar jag mig...