Separera namn med ett kommatecken.
Kan inte mitt paket från kina komma in på Svensk mark nån jävla gång >.< . Den har surrat runt i världen sen den 8:nde ! Och jag kan inte öppna...
Garanterat kortare leveranstid också
Också tänkt på det :-P Skickat från min GT-I9506 via Tapatalk
chraist; var precis påväg att gråta ut te dig precis, fick inte igång ljudet med kabeln jag köpt, och efter att ha spenderat 10 min i...
JAg har också svårt att förstå.. Då när jag satt och peta med det så gav inte google nåt resultat, nu har de gett förslag på vad man kan printa in...
Förklarat tidigare, RPIn genom receivern fungerade inte. Jag fick inte upp någon bild på teven då. Om det är RPIns fel eller Receiverns vet jag...
Den vad? RPIn ? STBn? STBn har inte HDMI och recievern ingen scart. Och det är sjukt fult med en scart till RCA-fördelare och skit.. Så.. de får...
Ok... vi tar de i paint... [IMG] Notera, HDMI1 vid TVn är HDMI uttag 1, och HDMI1 vid receivern är för receivern. TV-HDMI är liksom, dit alla...
Men då måste jag köpa en kabel och dra ifrån min raspberry pi, och det vill jag ju inte.. :P
Har inte spelat på dem mer :). Blir kanske mer ikväll i samband med GoT
[IMG] Men som sagt, kan jag få ljudet från teven till förstärkaren, så kan jag köra både stb och rpi på teven, och ps3 på förstärkaren..
Jo visst kan jag dra RCA-kablar säkert, men varför köpa 3 kablar när man kan köpa 1 ? :) Och sen blir de bättre med denna kabeln, för jag kunde...
Redan köpt optisk :-) Skickat från min GT-I9506 via Tapatalk
Jo då, jag var säker på att det var en ljud INGÅNG bara, men det är visst utgång.. Har aldrig pillat med optiskt ljud
chraist; Du, har en fundering... Min box är oldschool och kör med Scart... och jag är inte säker, men jag kan koppla optisk ljudkabel från teven...
Har nu installerat de asbilliga högtalarna ifrån netonnet... Har bara spelat på låg volym pga kvällstid, men nöjd so far :-D Skickat från min...
Jo, och detta är över pekfingret, och det är hud som stretchas när jag greppar saker... Skickat från min GT-I9506 via Tapatalk
Mja, svårt att avgöra, men såret sitter strax ovanför knogen och stretchas ofta... Så det är antagligen därför, stripes verkar inte ha hjälpt i...
Mirror's edge 45 kr på PSN :-D Hatar skärsår på handen, efter en vecka hade såret typ inte läkt ihop, de var som om kanterna bara läkt.. Blir...
Blä, mitt skärsår på handen, strax ovanför en knoge har inte läkt ihop efter 7 dagar som doktorn sa :-(. På med nya stripes och ett plåster....
Startknapp? Vad är det för hittepå? Skickat från min GT-I9506 via Tapatalk
Asså Skickat från min GT-I9506 via Tapatalk
Jaa du... va väl mer så att jag inte la mig när jag borde lagt mig :P
Glömde bort att sova inatt :/
Kommer i9506 nånsin få kitkat? :P
Den tiden då ett paket lämnat kina (eller asien öht) och tills den kommit till Sverige.. Hatar den tiden... Är de 5 dagar? 10 Dagar? Är paketet...
Och där har du varför Telecare bara uppgraderar mjukvaran :P
Ascii; Laga telefonen själv.. :3
Åh snart söndag. Då får jag ta bort plåstret och "stygnen" Skickat från min GT-I9506 via Tapatalk
Okej 9408 xD Skickat från min GT-I9506 via Tapatalk
Nej, du är 9405 ;D
Hej, 9389 ;)
Västerländska modeller, isch :-\ O:-) Skickat från min GT-I9506 via Tapatalk
Aaah, där under :-| Skickat från min GT-I9506 via Tapatalk
Har ju köpt en xD. Förlåt, inbillade mig att du följt tråden och sett att jag förslog...
Jag känner att det får komma efteråt, krast räknat så kostar en sub lika mycket som högtalare? Så det får komma efter skatten tror jag. Ska...
Ha, om ni hade budget på 500-1500, vad för högtalare skulle ni köpa Då och varifrån? Då pratar jag 2.0 system. :-). Hur är Blocket marknaden för...
Hellre remixer än att lyssna på samma låt 3 gånger i timmen xD
I Östergötland lyssnar vi på East FM. Bästa kanalen! Skickat från min GT-I9506 via Tapatalk
Det är alltid skönt att ha någon att kasta käft med...