Separera namn med ett kommatecken.
Det var nu ett år sen när jag var helt top med vilken model ska man välja men läs lite tester kolla lite videos. Som jag ser spontant så intel...
Legion 5 utan att tveka. MSI är skräp i min värld. Har testat flera. Har ingen erfarenhet med asus men utseendemässigt inget vidare. Legion är en...
ja så gått det gick. var dock tvungen att tvätta kläderna (ca 4-5kWh) och tvätta håret (har långt hår både min sambo och jag). annars så körde vi...
Ohh den här gör ont. [ATTACH]
Är det någon som har beställt den aoc agon skärmen och har fått den levererad?:) Bara nyfiken
Tackar:)
Hej, Long story short men jag lyckades skicka ett paket till fel adress (det var inte mitt fel egentligen) så nu sitter mitt paket på en ombud....
Hej, Har en transarent magsafe comp. skal (fungerar hur bra som helst!). 80kr +frakt - såld Sen har jag lite skärmskydd till mobilen. Den som...
Känns som det sparar inte så mycket batteri om man kör dark mode på swedroid. Ingen direkt svart färg. Men den blev ganska ful. :/ [ATTACH]
Skickar tillbaka till Samsung.
Absolut nyskick. Beställt 14/9. Skärmskydd och kameralins skydd från dag 1. 2st extra följer med inkl verktyget att applicera (dome). En extra...
Har också en annons ute. ;)
Här är från förra gången [ATTACH]
Du menar att förra gången hamnade inte hela beloppet hos nätägare som tillgodo och sen dra de av månad efter månad?
Hur menar du? Det är inte så att man får flera tusen lappar utbetald på en gång. Beloppet kommer ligga hos din nätägare som en tillgodo så varje...
Samsung har sinnessjukt snabbt leverans iaf vad gäller mobil som skickas med Instabox. Jag beställde min på onsdag morgon och dagen efter var den...
Tack. Då vet jag. :) Då misstänker att det kommer bli en tillgodo återigen hos nätägaren. (EON i mitt fall)
Kan någon som fattar förklara mig hur den nu räknas ut? Är det nu så att de tittar hela förbrukningen från 2021 oktober till 2022 september sen...
Hur ser ut den här två inställning hos dig? [ATTACH] [ATTACH]
I skrivande stund ligger jag på 62%. Ta av från laddningen kl6 imorse. 2 timmar 30 minuter ligger jag nu som SoT. Det var ca 80 minuter BT...
Tar en gärna. :)
Blev en sånt. Får prova helt enkelt. Tack för all svar. :) [ATTACH]
Synd att det inte finns pitaka magez till den modellen. :/
Vilken skall använder ni? :)
Vad ska jag säga... Sjukt vart tekniken är:) Det var länge sen när jag var så glad för en mobil. [ATTACH] [ATTACH]
Fungerar utan problem. Väldigt nöjd förresten med batteritiden. Min var bra innan uppdateringen men nu är ännu bättre.
Känns som att systemet blivit rappare på något sätt. Annars har inte djupare in mig en så länge
Riktigt trevlig tangentbord. Påminner om min barndom :) [ATTACH]
Tackar. Då kommer den fram förmodligen på måndag. Ingen stress. Tycker bara lite konstigt lösning från kompletts sida att man gör typ en betalning...
Hej. Hur många dagar brukar det ta tills pengarna kommer in till komplett Bank sparkonto?
Varför ska de inte ta del av kakan och mjölka kunderna? (OT: bra fråga faktiskt)
Du har rätt. My bad.
Hm. Vad sägs om halvvägs 600:- ?
Har du funderat på vortexen?
Ja och nej. Har dragit av konsumtionen när det gäller köpa saker. Dock istället så spenderar mer pengar för att köpa upplevelser och lite mer käka...
Hej. Varifrån köptes?
Tack för bilderna. Lägger ett bud på 500+frakt på Vortex Tab.
Hej, Kan du ta lite närmare bilder på både två tangentbordet? Vad är det som följer med till Vortex Tab?
iPhone 128GB?