Separera namn med ett kommatecken.
Finns intresse för dessa? Ej anmärkningsvärda, ej SSD, vet ej märke just nu men de fungerar fint! Skickas formaterade med varsin USB-sladd! Pris?
Ursäkta min feedback. Jag tycker dock inte det är typiskt skitnödiga Sverige-varning; i Tyskland är swastikas olagliga även i satirdammanhang....
De är kanske tre respektive fyra år vardera. Fyllt dem med filer men aldrig använt dem mer.
Tror de kostade 600:- styck nya, vet inte hur andrahandsvärdet är på använda hårddiskar men... halva det priset då, alltså båda för 600?
Spontan feedback redan innan jag testat spelet. Ninjans kaststjärna är mer än suspekt lik ett hakkors. Kanske är detta meningen; hakkorset har ju...
Nu är det sommar och sol, och kanske även fotbollstider...? Jag vet inte, är föga intresserad av denna sport. Däremot så har jag alltid haft ett...
- Så vad gör du på fritiden då? - Jag försöker spendera tid med min sambo, min katt och så spelar jag One Tap Tennis. Chillingo bevisar återigen...
Hugger av en hundring. 700:- ?
Hej! Telefonen är paxad åt en användare i dagsläget!
I förpackning; öppnad för kontroll av innehåll men aldrig brukade, ens för test. Fick dem av 3 i samband med tecknande av abonnemang. Bud från......
Har ej hittat kvittot. Kanske kan begära kopia av Webhallen. Tänker ändå, om 700kr är möjligt?
Najs. Tack för inputen! Jag ska ändå leta efter kvittot sen när jag kommer hem. Det borde vara över ett års skärmgaranti kvar då den väl...
Bilder, i kväll.
Jag tror inte så mycket men än minneskortet ingår, och en laddare. Kvitto hoppas jag kunna rota fram! Köpt på Webhallen för 10 månader sen, där...
Grå. Den är i fint skick men displayen har en grön missfärgnig nere precis ovanför USB-porten. Kanske går detta på Huaweis skärmgaranti? Den...
Nog är jag sugen.
Den fungerar fortfarande.
På surfabonnemanget är det ingen bindningstid, jag har haft det i över två år. Mobilabonnemanget har ca. ett halvårs binding kvar.
Så här jag har det upplagt: 3, rätt simpelt mobilabonnemang där samtal + SMS är fria, 0.5GB data ingår. Utöver detta har jag ett...
Spry Fox LLC kan sina björnar. Triple Town var en succé och Alphabear var också kul. Deras senaste satsning, Bushido Bear, har enligt mig...
Mig veterligen, finns inga ordentliga spelsidor med mobilfokus på svenska. Jag tänker på sidor som DroidGamers.com och PocketGamer.co.uk men det...
Testare?
Specifika önskemål: 64GB minneskort till telefonen. 1TB hårddisk till datorn. Butik i Stockholm som har bra deals på dessa under dessa dagar?
Jag tappade min P8 i en kastrull full med vatten i söndags. Det var ju snopet. Jag fick upp den relativt snabbt och började skaka den. La den i en...
Och om detta är svårt att ordna. Nja. Det krävs inte mer än vag vana med filsystem för att migrera ett par filer. Om du är helt novis så borde du...
På iPhone, om du lyckas koppla den med iExplore, så ska världarna ligga här: apps/minecraftpe/documents/games/com.mojang/minecraftworlds>
På Android sparas Minecraftvärldar på den här genvägen per default (och ska också placeras på samma genväg på nya telefonen sen):...
Så som jag har förstått det så lagras ens världas i filer lokalt på telefonen, och det ska vara fullt möjligt att få över dessa till sin dator och...
Jag hade ganska kul med detta under en tid: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.wgt.android.golf&hl=en_GB Och detta ser lovande ut:...
Jag skriver detta från telefonen och kommer troligen fatta mig rätt så kort, men heads up: Shooty Skies finns ute nu. Det är skapat av samma...
Så där ser den ut.
Hmm. Jag spelar på en Huawei Påtta och tycker att det som behöver vara stort nog är stort nog. Just det här spelet har jag inte testat på mindre...
Mujo, från Oinkgames, har tydligen funnits ute ett tag nu och trots att jag är en sucker för kombinationen av pusselspel och RPG så har jag fram...
Det är kul men väldigt mycket samma av samma. Vi får se om halloweenuppdateringen tillför något nytt.
David är ett ganska förbisett spel till Android. Globalt sett har spelet över 130.000 nedladdningar över plattformsgränserna, men enligt Googles...
Jonathan Topf, tidigare medlem i teamet bakom succén Monument Valley, har på egen hand utvecklat ett simpelt spel. Det går ut på att du ska få ner...
tinyBUILD har under en tid publicerat en handfull mer eller mindre generiska, simpla spel för Android. Inte dåliga men ofta ganska benägna att...
Det visade sig ju vara en konflikt mellan TeslaUnread, Nov Launcher och Huawei. Jag har felsökt och rapporterat till Nova och Tesla, de jobbar på...
Vilken app använder ni för redigering av foton? Jag har kört med PicSay Pro i fem år men känner mig ibland begränsad av den. Testade PhotoDirector...