Separera namn med ett kommatecken.
Genom ett fönster och runt 100 meter bort. Zoomen och stabiliseringen är helt galen. Filmades via snapchat också.....
Åkte till Elgiganten och nöp en P20 Pro Twilight idag. Oj vilken telefon. Gick från en Nokia 8, vilket skräp i jämförelse. Kameran är ju...
Vart i landet finns den?
Lirar de gött? Fick också mailet i förmiddags men osugen på att installera om den blir mer laggig som 8.0 betan var.
Tack för svaren. Satt och kollade på gamla bilder och filmer från G4-tiden igår och vilken kamera det var.
Funderar på att klippa en V30 då jag varit sjukt sugen på den sedan den annonserades ut. Tog en Nokia 8 som tjänstelur istället som jag brukar...
Det är så illa ibland så det inte ens går att scrolla. Blir så i fler appar. Måste starta om den så funkar de i några timmar.
Bara jag som tycker telefonen är bra mycket segare efter uppdateringen? Appar hänger sig konstant, värst är snapchat och facebook är fan...
Uppdaterade min från Betan till skarp igår, fungerade fint.
Någon som fått skarpa Android 8 än? Jag kör fortfarande betan och det har inte kommit någon uppdatering.
Såld.
Hej! Jag ska jobba i Alingsås i morgon och på tisdag, kanske kan sy ihop något då?
Någon som är sugen på en vettig lur? Säljer min Oneplus 3T 128 GB som precis varit hos Oneplus och fått ny skärm samt baksida så den ser ut som...
Är det bara jag som upplever kameran väldigt seg? Har någon testat med en annan kameraapp? Nöjd i övrigt med telefonen så det är lite störigt.
Någon som vet när annan färg än mattgrå och mattblå kommer gå att köpa i Sverige?
Hej! Upptäckte idag när jag tog bort mitt fodral jag haft på min Oneplus 3T sedan jag köpte den vid release att hela baksidan är vitprickig. Har...
Wifi och BT fungerar mycket bättre för mig med 3T än med min gamla LG G4, den hade alltid problem i bilen med hack och var extremt känslig. Köpte...
Finns kvar.
Följer med två baksidor, brunt läder med patina och en silverfärgad plastbaksida. Originalladdare och kartong. Systemkort bytt på garanti. Helt...
Min lämnade Köpenhamn 16.33 i eftermiddags :cool:
Tack! Min är på #7 nu i Hannover. Med väldigt mycket tur om de transporterar i helgen kanske jag får den på måndag då.
Verkar det som om de som valt expressfrakt får dem skickade med UPS och de som valt standard skickas med DHL Express? Min har harvat runt i Polen...
Nu har jag fått SMS med spårnummer från DHL Express så min 128 GB går nog iväg från Polen idag!
Jag beställde också måndag morgon och den har inte heller skickats än :)
Intressant info, ska också byta från en G4. Är trött på att den är så trött.
Någon som har beställt 128 GB som har fått sin skickad?
Beställt 128 GB. Hade gärna köpt en vit men orkar inte vänta så fick motivera mig själv med att köpa 128 GB så jag inte ångrar mig när 64 GB vit...
Ska beställa till tjejen nu, är det någon idé att välja expressfrakten eller har ni som beställt med standard också fått den snabbt?
Min har mycket sämre batteritid och startar om random efter uppdateringen.
Kan nämna att den vanliga kenu airframe bilhållen passar precis med en G4. Samsung 64 GB microsd-kort som jag hade i min Z1 verkar även fungera...
Har 4.4 kommit än?
Fick denna ROM installerad på min Svenskköpta Z1 när jag fick återställa den via PC Companion efter att ha gjort så den låst sig vid Sony-loggan...
Fick precis .761 över OTA till min Z1. Kameran har vart seg som fan att starta innan uppdateringen men nu verkar det gå fort igen!
Jag har inte upplevt några som helst problem iaf. Spotify fungerar fint, Har 64GB minneskort i också inga problem.
OTA kom till min vid 12 idag. Fungerar fint :)
Jorå tycker allt att det är lite mer drag i min.
Plustecknet finns på min iaf :)
Uppdaterar just nu via PC Companion.. :) Ska bli spännande!
Denna ska testas :)
Vad kostar den om du vill kränga den mot cash?