Separera namn med ett kommatecken.
Det borde gå.. USB-C är en standard... och du kan max plocka ut laddarens ström till din enhet... I 5x fallet så bör en Macbook laddare räcka till...
Gissar att du frågar allmänt trots att du är i HTC One M9 forumet... men, som någon påpekade ovan... Har du dragit ner Google play services APK...
Var det inte motorola som lovat uppdateringar under x tid för någon modell... men som backade ur det löftet nyligen?... En Nexus är utlovad...
lite offtopic, men vad heter motorcross spelet i phonearenas recension ovan?!
Bild kommer... Senast måndag em
500 :- och en Galaxy Nexus mot N7an... Liten skada i glaset, bild kan skickas ifall intresse finns... PM isåfall Edit : skadan är utanför LCD'n,...
Yep... Nu åker den.. Lägger inte ner mer tid på N7an
Kika på dessa: http://androidenheter.se/storleksjamforelser/?lg-nexus-5xhtc-one-m9&sony-xperia-z5 *edit ... fattar inte varför länken inte...
Åhå.. Detta var våran första platta... Har en iPad Mini 2 sen drygt ett år tillbaka oxo.. Det roliga med 7an är att den var sopkass efter Lollipop...
Well... ingen extrem förlust... Den har levt ett långt och lyckligt liv :)
Kör du stock? Har du inaktiverat några processer/appar som kan påverka? När uppstod problemet? Har du senaste programvaran - 2.10.401.1 ?
Jodå... jag har 3.4-3.7 V, har inte mätt belastat iofs... så jävla svårt att göra det.. skulle iofs kunna plocka ut det och lägga på en extern last...
Nöjd jag med... Konstigt med xG valet, vad får du för meddelande?
Den har legat i laddaren ett dygn en gång redan... Testar igen.. kan iofs vara något annat som gett upp oxo...
Min dog häromdagen när jag skulle boots upp den efter nån vecka utan användning, totalt död... tar inte laddning... ingen ladusymbol på skärmen.....
Hos Google själv kan du nu registrera domännamn... sen är det lätt att koppla en mailhanterare mot det... MX pekare... tror jag det heter... Har...
Lika här, standardfrakt... ner i brevlådan... snabbt som attan gick det - Den utlovade tiden på beställningen hölls - Behandling (1–2...
Chansa och titta på Hertz Freerider och Driveback.... http://www.hertzfreerider.se/unauth/ https://www.driveback.se/
Safari drar mindre ström, batteriet räcker längre alltså...
Lol... kom och tänka på ett lokalt fotbollslag som sponsrades av nån bensinmack eller nåt... Macknamnet på framsidan av kortbyxornas ben... och...
Exakt så är det... otroligt "lagom" telefon, men utan något som sticker ut... möjligtvis de inbyggda högtalarna för de som uppskattar sådant......
Kör med en HTC one m9, upplever inte alls några problem med värmen... Latest stock fw. Innan första uppdatering kunde det kännas varmt om man...
google play store säljer 64Gb för 4990 just nu... inkl allt vad moms, tull och frakt heter.. 4590:- för 32Gb versionen...
Bla 10% på android plattor hos electroworld i helgen.. Blir tex 3591:- för en Nexus 9 med LTE och 32Gb lagring......
Tull+moms+frakt tillkommer... Har haft tur en gång och sluppit tull+moms... men det var länge sen nu...
En låda fin-vin från Caviste.se [IMG]
Trevligt... Var du en tidig OPO köpare? Eller hur kommer det sig att du fått tidig invite?
Ladda ner deras app Ladda Refill så finns den där, priset ska även dyka upp på telias hemsida, men först i sista steget, när betalningen ska...
Svarar på det själv... jag var i kontakt med supporten via chat och det gick alldeles utmärkt att fylla på med surf enligt ovan...
Frågan kanske har ställts här redan... men: Jag har Ladda Komplett 0,5Gb kontantkort halvår - kan jag köpa till Ladda Surf Refill 2Gb/månad...
Ni är väl medvetna om att kösystemet är "reservlistan", dit invites går när någon inte använder sin invite från OnePlus?!?
Jag gissar på dålig USB kabel... Du har inte medföljande laddare och medföljande USB kabel tillgänglig....? Ett annat tips kan vara att kolla vad...
Jag har både Sonos1 och en Sonos5a ... Sonos1 är otroligt liten, låter väldigt bra för sin storlek - kanske går att få bättre grejor för två papp,...
Jag har ett... Grym batteritid... säkert 45 dagar mellan laddningarna för mig... Lite mesiga funktioner.. Sömnloggen är sådär... Stegräknaren...
Du måste räkna med hela enheter... och i det här fallet är I=U/R U är spänning i volt, R är motstånd i ohm. Svaret blir ström i Ampere Första...
Spontant låter det som värmeproblem... Men skriv här vilka inställningar du använder så provar nån säkert... Plus att du kan länka till ett...
Hur många här har fått en kod för att kunna köpa en op2?
Värmeutveckling och batteritid löstes tidigt... långa laddningstider utan workaround löstes med senaste uppdateringen... Inga problem alls... jag...
Blended! https://play.google.com/store/movies/details/Blended?id=PB7Ip-2Gd8s
När M9an kom så hjälpte det batteritiden mycket att gå in i DOT view appen och kryssa ur att dot view skulle användas... kanske är bättre nu, men...