Separera namn med ett kommatecken.
Klart den duger och jag vet inte ens vad aosp är men efter fyra microlaggande androider och en smörflytande wplur så förväntar jag mig smörflyt...
Mycket snack om hur och när nu men vad säger ni som fått den, har ni fått det där fantastiska flytet nu? Varför jag frågar är på grund av att...
Idag låter alldeles utmärkt:-) Sent from my Lumia 800 using Board Express
Gmail och allt som hör därtill funkar lika bra på wp som på Android. Finns en uppsjö av browsers att välja mellan, har dock inte hittat nån som...
Vet inte riktigt vad du menar med musik/zuneappen men kan svara på det andra. Du kan inte jämföra spotify med Nokia music som är en streamtjänst...
Länge sen jag såg nåt från honom, ja visst ja. Ignore ;-) Sent from my Lumia 800 using Board Express
Och samma här, ja i morgon då. Lekte häromdagen med kompisens S3 och blev som dig störtkär! Imorgon så hämtar jag en:-) Offtopic. Har den inte...
För övrigt så är IPhone 5 inget som helst alternativ. Har testat en kompis ex och jag hade förväntningar. Ok att den laddar webbsidor klart...
Less. Vet lixom inte. WP8, en gul 920, så jävla fräckt! Ja Alltså det flyter ju så förbaskat snyggt, Wp7 alltså som jag kör. Gränssnittet alltså...
Ja spotify och Nokia drive har ju funkat super för mig men med Nokia musik så sket det sig. Som sagt, åker tillbaks på lördag och ska efter...
Har kört 95 mil idag och de första fem timmarna så körde jag Nokia music samt navigation samtidigt. Luren var fulladdad innan och sen kopplad till...
Du kan ha rätt men man ska tänka på att det idag bara är Samsung som har vinstsiffror som pekar uppåt av androidtillverkarna. Nokia har skaffat...
ja men det är ju Android ;-) Sent from my Lumia 800 using Board Express
Kan inte se någon anledning till att man skulle ändra på det så det tar jag för givet. Sent from my Lumia 800 using Board Express
Jodå jag använder app för ficklampa på min Lumia 800. Sent from my Lumia 800 using Board Express
Det finns många alternativ, jag har testat många men ingen flyter så bra som IE. Man måste upp till iphone5 eller möjligtvis en modern...
Jag vill nog byta launcher men hur funkar det då med alla specialfunktioner med pennan, fungerar allt som det ska? Sent from my Lumia 800 using...
Tack! Har kikat på lite pocket tests nu på youtube på den gamla note och inser att det nog fungerar men visst ser det trångt ut men som den nörd...
Den har väl inte dragit lite har väl mer med batterikraft att göra :-) Verkar imponerande i detta och jag vacklar över om jag ska köpa den eller...
Svårt att svara på. Då hade dom ju som nykomling fått börja kämpa mot dom stora androiddrakarna med ett operativ dom är totalt nybörjare på,...
Låter underbart om Samsung äntligen släppt detta färgglada helvete! Hatar färgerna på min tab och tittar avundsjukt på frugans fint...
Nej. Sent from my Lumia 800 using Board Express
Alltså Nokia Music är mycket bra på sitt sätt men något helt annat än spotify. Mer som att streama olika kanaler med musik plus musikspelaren,...
Ersätter absolut inte spotify för mig utan är ett komplement. Sent from my Lumia 800 using Board Express
Denna video ger en fingervisning om Nokia Music. http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=IGrn1ql_Bxk#!
Jo så har jag också tänkt men jag vet inte, känns som att man blir begränsad i vilka temafärger som passar på tilsen. När man ser den gula på...
endomondo vet jag inte vad det är men det går alldeles utmärkt att köra spotify och Nokia drive samtidigt, gör jag ofta och röstinstruktionerna...
Svårt att säga vad du kommer att sakna, vissa saker som var ett måste på Android behöver man helt enkelt inte på wp men visst finns det brister...
wpsverige.com nytt och litet men vi hoppas på det. Sent from my Lumia 800 using Board Express
Angående Nokias framtid så kan man ju bara hoppas, deras situation är ju tuff och huruvida WP-satsningen hjälper återsår bara att se....
Alltså Nokia musik!Tryck på Gigs och få upp alla spelningar i din närhet, sjukt bra åtminstone här i GBG. Använde det alldeles nyss och har köpt...
Som mobilkamera så är den nog överlägsen. Men även jag som inte bryr mig i den biten ser den som en verklig killer, varför jag inte bryr mig så...
Han är ju inte ens ett duktigt troll utan går ju på för hårt. Ett riktigt duktigt troll som smyger fram kan ju trolla sönder en hel tråd men nu...
Ja den är i en klass för sig. Däremot så har jag noll koll på gpsalternativen till de andra wplurarna? Sent from my Lumia 800 using Board Express
He he, kör på plun! Och ni andra, mata trollet så vi får lite fart på tråden ;-) Sent from my Lumia 800 using Board Express
ok. Kartor använder jag inte utan jag menade gpsappen Nokia drive och den finns ju bara på Nokias lurar. Sent from my Lumia 800 using Board Express
Om man nu av någon anledning vill ha en Siriliknande funktion så gäller ju bara Iphone, finns ju ingen annan som fungerar en tiondel så bra....
http://m.youtube.com/#/watch?v=BMsLArefSOw&desktop_uri=%2Fwatch%3Fv%3DBMsLArefSOw&gl=SE Sent from my Lumia 800 using Board Express
Detta ser ju mycket intressant ut, typ swiftkey kanske? Man ska även kunna välja mellan tangentbord, förhoppningsvis även tredjeparts....
Såg det ja. Ingen aning själv. Har använt den i stora delar av Sverige samt i Ontario/Canada och i Californien och bortsett från några tillfällen...