Separera namn med ett kommatecken.
Med en personlig rabattkod på 15%
Uppdatering av tv:n: Köpte LG men skickas imorgon till komplett. Jag har köpt S90D 83 för 19500kr efter rabatt från Samsung
Tveksam, större chans att lager är slut tills dess. C5 kommer att reas mer men inte i närhet av priserna som vi ser idag av c4
Fin TV! Kan du berätta hur du gjorde för att få den under 11k?
Jag kan inte bestämma mig en LG C4 77 för 18000kr eller Samsung S90D 83” för 21800kr. Vad hade ni gjort?
Hej, Någon som kan dela Mecenat komplett avtalskod? tusen tack!
Skillnaden finns när man sätter de sida vid sidan. Båda är bra tv. QD-Oled panelen som bara finns hos Samsung är vassare än WOled som LG har. Dock...
Jag har haft en QLED 95 serie i 6 år. Det är bra bild och super ljust, bra om du har många fönster. Idag hade jag valt en Oled för dessa pengar.
Är det värt att lägga 5000kr extra för att välja C5 77” över LG C4 77” ?
Själv gör jag backup på bilder från alla familjens telefoner var 3e år men behåller enbart ett år tillbaka i telefonen. Jag märker att behovet att...
När slutar budgivningen? Finns det köp nu pris?
Värt att tänka om man ska köpa en OLED idag eller vänta. Jag var lite sugen att slå på en 83 C5 nu när Power har 20% rabatt. Jag blev osäker när...
Det sägs att LG släpper ny OLED teknik nästa år, RGB 4-stack OLED. Insatta YouTubers pratar att en C6 kommer att vara likvärdig en G5 pga den nya...
Vi har haft 2 Jura tidigare. Vi gillar cappuccino. Vi har en Sage Barista touch. Det är halvautomatisk men ändå super enkelt att använda. Kaffe...
Nej. Det finns massor av olika kvalitets målare. Då får en ännu bättre kaffe med nymalda bönor
Då hade jag köpt en Moccamaster.
Apple penna 1a generation köpes
Vad kan en Samsung TV 75" Q90R vara värt idag?
Ja, det kan vara fel. Men 100% är man aldrig . Ibland finns det super fynd
Det har hänt på produkter som alldeles för billiga. jag brukar avbeställa eftersom jag är själv medveten att produkten med all sannolikhet blivit...
Fanns det någon anledning att vara uppe tills kl 00? Jag har inte läst något om missade super erbjudande.
Hur många % finns det kvar i filtret innan bytet?
Snällt av er men letar efter en begagnad konsol.
Söker en PS5 Disc Slim
Det finns en målgrupp som vill ha en större skärm men slimmade och diskret design. Ultra är inte det.
Enklaste är om du läser hos Apple.se. Allt finns där
Skärmyta på 10 är 1220mm2 medan ultra 1185mm2 enligt apple.
Vill tipsa er att man kan få upp till 20% på Komplett via Benify. Kräver att man aktiverar avtalskod. Roborock Q revo S och Roborock Q revo mavV...
Om tullen hittar lådan är det kört. Det säkraste är att posta allt det där och bara ha klockan på sig.
Jag har en polare som åkte till NY för några år sedan. Han bodde i Tyskland då och i Frankfurt kollade tullen på hans väska. De såg direkt att...
Intresserad av HDD separat också
500-1000kr under nypris
Jag vill sälja mina telefoner. Vad kan dessa vara värda. Pixel 7 128gb. Inga repor på skärmen. Glasskydd från dag ett dock en spricka på baksidan...
Spelat bara single player. Knappt använt. 220kr inkl frakt [ATTACH]
https://www.komplett.se/product/1222436/gaming/spelutrustning/gamingskarmar/samsung-28-odyssey-g7-4k-gamingskarm-28bg700 Grym bra skärm dock inte...
80 hos mig. Dock hade comviq innan om det kan spela något roll här.
Spelat bara single player. Knappt använt. 320kr inkl frakt [ATTACH]
Köpt av @tooobe
Hejsan, Vad kan en pixel 7 och pixel 7a vara värd? Inga sprickor och skydd sedan dag ett.
Söker en Pixel Watch 2