Separera namn med ett kommatecken.
Köpte en Remington hårklippare från amazon.de i går, vart med dyrare frakt ändå billigare än .se och mycket billigare än svenska nät butiker.
Riktigt nöjd. Sitter väldigt bra på mig, nu spinger jag inte och inte går jag på gym heller, men väldigt aktiv i trädgården m.m. Dom sitter fast...
Kör på samma och en tpu Köp Imak Frosted TPU Case Sony Xperia 1 III Black online
Phuuu 13 109:- med hemleverans! Vem är snabbast att skicka? Någon som sett ett original skal som går att beställa eller använbart skal?
Tyvärr så är det sämre ställt på små orter i norr, dom har inga teminater som tar "blipp to pay" All betalning sker genom att dra ett kort.
[ATTACH]
Köpte 5 M2 när den kom och efter ett tag kändes den inte stor, nu känns det som om jag är redo för en 1 M3 i storlek bara för att den är smalare...
Ska du ha lurarna gör en förhandsbeställning, dom rensar lager som någon skrev inget fel på dom lurarna jag gillar WH-1000XM3. Normalt sett...
Nej! En anledning till att jag köpte dom här är just att dom fungerar oberoende av varandra. Men använder man funktion som "Hey Google" och...
Kört med default inställningar och upplever ljudet så här lång lite låg volym och utan att röra equalizer lite dålig bas. Men beror ju mycket på...
Leverans på förmidaggen. Inte skruvat så mycket i inställningarna, men körde update efter test att dom funkar. Kartongen som postnord kom med var...
Om e-post vart reggad kan det bli hundratals spam mail varje dag om du har otur.
Trillade ner fynden från Amazon Prime Day förra veckan. Anker Nätdelar, långa och korta Usb-C kablar, Eth och hdmi donglar och QI-laddare och en...
Känns som det närmar sig. Kollade lite på specarna på Sonys sidor idag 20210629. [ATTACH]
Skildnaderna mellar Mark2 och Mark3 enl. sony specar: [ATTACH]
Google appen Photos suger på min 5II, trots eller för att jag vägrar synca mot deras moln som den aldrig kör refresh på mina filer på interna...
Sällan jag anväder kabel och ännu mera sällan windows. Kör med NAS (enbart localt nät) bilder syncas dit automatisk, skärmdumpar och document...
Fick låna en win 10 burk och en piratkabel usb c-usb c lite snabbt, inga problem med companion+xperia mobil+android11. Win 10 hittade luren så då...
Utkörning vid hemleverans privatpersoner sker från postanläggningen som är i grannkommunen vårt enda fönster är och har alltid vart 08:00-12:00,...
Beställt ett par i Silver tyvärr som det ser ut nu hinner dom inte komma före midsommar. Helt utan så var tvungen tjansa att dom passar i mina...
58.1.A.5.222 dvs maj 1 2021 uppdateringen har gett mig system crasch varje natt och svåra värme problem. Ingen companion kompatibel maskin så jag...
Om du använder "Quick Settings" eller liknandeskulle jag rekommendera en avinstallation! Xperia 5 och 1 mk II saknar genvägen till NFC. Jag har...
Installerade 58.1.A.5.159 i går var eller blev inga problem ännu iaf. Tids buggen vart jag inte av med. (skärmsläckar klockan visar fel tidszon...
5 Mark II Fingeravtryckssensorn är snabb men inte "för" snabb. Det går fort väja sig att den sitter på sidan för dom flesta, nackdelen imo är att...
Jo Ram så klart.
Vill dom sälja bättre med Apple M1 chipet måste dom komma över 16 Gb begränsningen, om dom gjort det köper jag en en mini.
test Ett fel uppstod There was a problem uploading your file. Screenshot from 2021-04-14 12-35-38.png
[MEDIA] View: https://youtu.be/XexwNQ0S6hU
Xperia XZ3 (H9436) - Customized NOBA 52.1.A.3.137-R5C Android security patch 1 november 2020 Google play system update 1 Februari 2021 Noba...
Om det är Tex: messinger gå in i apps och tvinga avsluta appen sen rensa cache. Har några appar som inte funkar så bra med android 11 och...
Customized EEA 58.1.A.5.55 [ATTACH]
Är jag bland dom första eller sista, hittar inget skrivet om min nya version som jag gick i dag. [ATTACH] [ATTACH] [ATTACH]
Återställ standardinställningar i System inställningarna, rensar bara, har aldrig löst några problem för mig. System återställning genom att...
Söka senaste versionen för Xperia 5II (XQ-AS52) på XPERIcheck har för oss vart NOBA på tidigare modeller nu får man kolla efter Customized EEA....
Xperia 1 familjen ny uppdatering idag Xperia 10 Dual (I4113) - Customized NOBA 53.1.A.3.105-R3C på 368MB [ATTACH]
Kört luren hårt efter uppdateringen till 11, har inga av dom problem som beskrivs i tråden. Fick skruva lite fel conf i inställningarna för "Stör...
Bitwarden 1 år 86,48:- sek
1320-1207 Customized NOBA 55.2.A.0.630 , 14 hours 6 minutes ago Provat söka manuellt under Inställningar/System/./...? Källa: Xperia 5 Dual (J9210)
Kul när det stämmer. Fråga finns skärminspelaren med under snabb inställningar? Ska vara en android 11 feature.