Separera namn med ett kommatecken.
Jag har en Alpine UTE-42BT och har problem med att spela upp ljud från Spotify från min Android LG G2. Jag har valt att medialjud ska spelas upp...
Ingen reklam vad jag kan se. Och den var gratis när jag laddade ner den via Samsung Appstore nyss. Du kollar väl inte i Market?
För mig står det att jag redan har den senaste versionen: PDA:KF3 / PHONE:KE7 / CSC:KD1 (XEU)
...
Nej, den har 3G.
Tänkte sälja min Samsung Galaxy Tab 7. Vill sälja den för jag inte använder den så mycket. Vill ha minst 2000 kr för den. Orginalfodral medföljer....
2000 kr är ok. Säg till om du vill kolla på den. Om det passar dig bättre kan jag jag ta mig in till centralen så kan vi träffas där.
Jag har också en Galaxy Tab 7 som mest har legat i en låda. Är du intresserad och vad ger du för den? Har ett original fodral till den. Jag bor i...
Vill också testa: ...
Nu finns Grindr för Android: https://market.android.com/details?id=com.grindrapp.android
Finns det något alternativ till program-menyn, där alla program som finns installerade på telefonen visas. Jag har inte lyckats se hur man kan...
I would change the the first sentence in the swedish description to: GeoStar är ett frågesportspel som på ett roligt sätt förbättrar dina...