Separera namn med ett kommatecken.
Vad är ditt bästa pris om jag kommer och hämtar den?
Vad har du tänkt för pris?
Söker en iphone 12 pro eller en 13 pro. Skicket skall vara bra. Kvitto samt låda med sina tillbehör.
Säker en iphone11, 12 eller 13 pro i fint skick. Kvitto samt låda med sina tillbehör är ett krav.
Såld till @Timpppa
Säljer en näst intill ny S3 Frontier. Skicket är som ny, inga repor eller andra defekter. . Kommer med laddare samt låda. Kvitto finns ej. Köpt av...
Lite sugen på en A7IV måste jag säga.
Tack så mycket:) Jag kör med samyang 18mm F2.8, Samyang 24mm F1.8 och samyanfg 135mm F2.0.
jag är helt fast i astrofoto-träsket:) Kör med sony a7iii och star adventure 2i. Någon annan här som är intresserad av astro? Här kommer några...
Säljer mina två objektiv från Moment. Skicket är som nya. Finns i Varberg om man vill känna och klämma . Nypris ca 1300kr st Mitt pris 1000kr...
Då jag har gått och blivit med fullformatskamera behöver jag inte Samsungs fantastiska kamera mer. (Resten av familjen har iphone) Jag har en...
Finns det någon här som kan uttala sig om sony a7ii och i ändamålet astrofoto samt kvällsfoto map landskap. Funderar på att slå till på en...
Tack:) japp exynos.
Du behöver inte tvivla. S21ultra är grym på alla sätt.
Om någon undrar hur det blir när man skriver ut bilder tagna med mobilen, så kan jag meddela att det blir riktigt bra:) 2st 50*70cm 2st 70*100cm...
Va ett tagsedan jag postade här. Men har fotat en hel del. Här kommer ett kort taget i Varberg vid vårat berömda kallbadhus. Vad tycks? S21...
Shit. Kul. Tackar ödmjukast<3
Oj. Men tack. Riktigt roligt;)
Tusen tack;)
Maj månad känns typ såhär:eek: [ATTACH]
Gillar denna bilden skarp. Pro-läge i auto Redigerad I lightroom. [ATTACH]
Kvällens foto bjöd på magiskt ljus. Här kommer en av alla bilder. S21ultra exynos Pro läge I auto Redigerat i lightroom. [ATTACH]
Två av kvällens bilder:) Pro läge I auto Redigerat i lightroom. [ATTACH] [ATTACH]
Tack Timpppa:D
<3<3<3
Kvällen solnedgång var helt magisk. Pro mode i auto Redigerat i lightroom. [ATTACH] [ATTACH] [ATTACH] [ATTACH] [ATTACH] [ATTACH] [ATTACH]...
Solnedgång över Varberg. Kanonen står på en höjd med utsikt över staden ( syns ej på denna bild då jag valde en annan vinkel) Exynos Pro läge i...
Ja något måste det va. Väldigt sena för att vara samsung:)
Jag har.fortfara de inte fått uppdateringen. Har ni?
Hej. Porträttläge finns redan. Stående heter det.
Gårdagens vintergata. Iso 3200 Slutartid 30 sekunder Redigerad i lightroom. [ATTACH]
Solnedgång och härliga moln. S21 ultra Pro I auto Redigerad RAW-fil i lightroom:D[ATTACH]
Verkar inte ha kommit till Exynos.
Härligt. Blir att dra ner. Har du märkt något med den nya uppdateringen?
Fick en riktigt fin solnedgång över Varberg. Taget i Pro-läge i auto Redigerat i lightroom. [ATTACH]
Har ni fått ny mjukvara? Inte jag:eek:
Första bilden är riktigt fin:)
Håller helt med.
Håller med. Mitt bytande har också lugnat ner sig och märkbart vilken skillnad ekonomiskt detta är. Finns annat kul att lägga slantarna på:) Snygg...
Hej. Tack så mycket;) Nej jag kör i pro läge och redigerar i lightroom. Men tog några i auto som blir typ liknande dessa:)