Separera namn med ett kommatecken.
Finns GO Launcher och ADW EX som fixar detta.
Astro file manager är den bästa enligt mig.
Off topic: m0hamed jag älskar dig <3
Har inte gjort några fel, men ska prova att flasha om till 1.5 och sen prova igen. Tack så mycket för hjälpen.
Händer samma sak här också....
Okej, tack ska prova.
Kommer nog ändå inte å funka. Varje gång jag starta mobilen så startas den om och går in recovery mode. Vad ska man göra åt det? Kan ju inte komma...
Jag är där man ska lägga in Zip filen i SD kortet. Hur ska jag göra det om telefonen startar om till recovery hela tiden? Tacksam för svar.
jag har följt den här guiden, men när jag har flashat och starta upp telefonen igen så kommer jag tillbaka till recovery. Vad ska jag göra?
Tack!
....när jag skulle sätta i minneskortet så hade jag lite brotom, å råkade sätta in det där SIM-kortet ska sitta. Den fastnade å jag försökte peta...
GÖTT!! :D
Man kan väl hoppas i alla fall. Vi kommer ju ändå få 2.2 i vilket fall? right? :D
Håller på med att flasha det nu, jag frågade OliverG om pliinds guide funkade. Det gjorde den, fast det går inte att ladda ner filerna så ska nu...
Jag använder "syncmypix" Och det funkar klockrent! Sök efter den i market.
Okej, tack så mycket
Okej, men kan jag bara köra den guiden du visade mig. Asså utan att flasha in någon annan rom först? Tacksam för ett svar!
Ja men min version har inte recovery. Därför vill jag vet om jag kan fixa det på lkmod 2.5.1 som jag har, till guiden så att jag kan få recovery.
GÖÖÖÖTT! :D:D:D
Jag har en rootad spica och kör på LkMod 2.5.1, och min basbandsversion är i570EXXJC1. Och nu undrar jag om jag kan följa guiden ifrån den här...
Jo, men jag vill koka min egna rom, och då måste jag ha recovery för att sedan lägga in den på telefonen :)
Funkar denna guiden för mig? min Basbandsversion i570EXXJC1 och jag kör på LkMod 2.5.1. Vore tacksam på ett snabbt svar!
Jag har nu satt den i debug-mode och det löste sig... Fast den dära gula rutan med COMX kommer inte upp. Kanske är dags för den dära...
Okej har installerat om alla drivrutiner, och samsung pc studio. Ser fotfarande inte ut sådär! den hittar min spica fast då så står det...
Okej ska pröva att installera vi skivan imon, tack så hemskt mycket med hjälpen iaf!
Står inte i step 2 att jag ska vara i download läge, testade ändå, funkade inte mycket bättre precis. Denna gången så stod det att den inte...
http://img159.yfrog.com/i/hellu.png/ så här ser det ut!
Jag kör windows XP, yes telefonen är insatt i datorn och mountad, och ja jag har installerat NPS, jag har till och med om installerat NPS. Om du...
Eh... vad ska jag göra om det inte ser ut så i step 2?
Jag har uppdaterat min spica till 2.1 genom NPS och hade hoppats på Live wallpaper i uppdateringen, men det kom tydligen inte med... Jag...