Separera namn med ett kommatecken.
Mig veterligen är det enda som skiljer mellan Halebop och Telia i dagsläget att Halebop saknar 5G-stöd och har en teoretisk maxhastighet på 600...
Förstår faktiskt inte hur ni orkar hålla på att trixa och försöka laga det som inte funkar på en Huawei-telefon :P Problem lär nog fortsätta komma...
De har viss utrustning gemensamt såsom vissa master/sändare. Särskilt Telenor och Tele2 delar mycket. Men det finns också mycket eget. På det...
Förklara gärna närmare. Menar du fri surf, eller begränsad surfmängd, i så fall vilken surfmängd? Hur betalar du i förskott, och vad kostar det?...
Det kanske är bäst att trådstartaren går in i Google Kalender på en dator (eller i den dedikerade Google Kalender-appen i telefonen) och...
Problemet jag beskrivit två gånger här i tråden, att jag inte alls får notifikationer för vissa trådar som jag prenumererar på, är det något ni...
Häromdagen fick jag den enkäten om vilka filmer/serier jag sett, som du nämner. Ca 7 kr blev det totalt. Kanske den bäst betalda enkäten jag fått.
Den funktionen hade jag också, men efter att en ivrig kompis ringde och nästan sabbade en arbetsintervju för mig (trots att hon visste att jag var...
Vilka svarsalternativ fanns på den om förhållande?
Ingen som kan dela ett lite längre utdrag av Aftonbladets lista med de ändringar som följer av utträdesavtalet? Plusartikel, tyvärr. Vore kul att...
Vad menar du? När du startar om din telefon (oavsett orsak till att du startar om den) så kommer den alltid att kräva PIN-kod till simkortet, om...
Vilken emulator kör du för NES/SNES? Tips på spel? Blir sugen på att köra lite Super Mario World... Nån som vet om det funkar bra på mobilen?...
En backup löser ju inte konfigureringen av din klocka, den måste du parkoppla på nytt efter återställning av telefonen. Tyvärr har Android inte...
Riktigt äckligt att läsa vad den kinesiska statens utpressning får människor i väst att förnedra sig till. Skäms Ericsson, för att ni faller för...
Kan det vara någon funktion som infördes efter upploppen i Indien där inlägg hade mass-delats? Vet ej. Whatsapp och flera tjänster införde...
Jag gillar varken Apple eller Iphone, därför är det tragiskt.
"Chromecast" är väldigt enkelt att säga tycker jag, uppfattas aldrig fel oavsett svenska eller engelska. Antar att de med flera chromecasts skulle...
Menar du Facebook Messenger? App eller webbsida? Hur delar du inlägg, menar du?
Tragiskt att se den grafen! Man kan ju hoppas att det är "lögn, förbannad lögn och statistik" som talar här....
precis, om du endast använder dina telefoner för att spara till Keep så behöver du inte oroa dig för detta! Du kan även spara till Keep på en...
Jag tycker Google Kalender låter mest behändigt för dig! Allt i ett och samma konto är alltid bra och skönt. Eftersom sambon använder Outlook som...
En knäckfråga är väl om UK kommer stanna kvar i EES (Europeiska ekonomiska samarbetsområdet) när de nu lämnat EU. Jag tolkar det som att UK inte...
Fast Halebop använder ju inte 3GIS?
Har Google något datacenter för Stadia i Sverige eller i vår närhet, någon som vet?
Det var ju precis det som företaget Medicall råkade göra, de råkade koppla en lagringsdisk till en router och delade på så sätt 2,7 miljoner...
Låter som att batteriet blivit kaputt. Särskilt i kyla brukar det där problemet märkas när batteriet tappat sin kapacitet, typ att batteriet...
Google Keep låter utmärkt för ändamålet, du kan göra huvuddelen av det du efterfrågar i Keep, med undantag för att ladda upp Word-dokument vilket...
Du kan fortsätta spara webbsidor och annat till Google Keep, inga problem med det. Den som kan hända är att om två år så försvinner en möjlighet...
Det som länkas ovan är ett "tillägg" (extension) i webbläsaren Chrome. Dessa försvinner inte, de påverkas inte av ändringen ni skrivit om ovan....
Vad behöver de byta till, den vanliga strömadaptern? Jag hade ingen aning om att man kunde koppla in Nest-ringklockan i gammal eldragning vid...
Ja, jag ser samma här i appen för Messenger. Men du kan väl som nödlösning gå in i telefonens webbläsare, välja "desktop site" och sen gå till...
Menar du mailet där de även tipsar om röstkommandon i Assistant, typ "prata med Pippi Långstrump"? Eller fick du annat mail?
Om jag förstår rätt, ICA kommer inte fortsätta driva Forex-banken under separat varumärke (som "Forex" eller annat nytt namn), utan kommer inlemma...
Du tänker på Nest Doorbell? Vad menar du med att "deras transformator" inte orkar driva den? [IMG] Menar du att det är något fel på...
Coolt! Bor du i ett vanligt lägenhetshus, och det råkade bli så att förrådet är precis under din lägenhet? Har det varit problem med inbrott eller...
Obeskrivligt hur de lyckats släppa igenom en så stor bugg. Skulle ju kunnat korrumpera allt innehåll på telefonen och göra den obrukbar, låter som...
Hmm, jag har bara Messenger, inte vanligt Facebook-konto längre (inaktiverat). Om jag använder datorns webbläsare så ser jag tre prickar högst upp...
Det är ju enklare att få högre internethastighet med kabel än med trådlöst, om vi pratar rent allmänt. Med CC Ultra ger alltså trådlöst högre...
Jag kan förstå om växlingsverksamheten går dåligt nu när ingen reser, men bankkonton och banktjänster kommer ju folk alltid behöva oavsett pandemi...
Så det är bättre som mobiltelefontillverkare att vara beroende av Huawei, ett företag som stöttar den kinesiska diktaturen och deltar i folkmord...