Separera namn med ett kommatecken.
"AI" eller som Apple lite komiskt kaller det apple intelligence var väl en stor del av deras event för vad deras fokus ligger för nästa generation...
När dom rättar dig i ledet, endast apple vet när.
För "ai" intåget.
Håller med till fullo. Men ändå..användarna förlorar på det pga blindhet/snålhet.
Nu biter Apples snålhet i ram ,användarna i rumpan iom att 15pro--> endast får tillgång till "ai" .. Antingen är det medvetet för att få folk att...
Oanvänt pga felköp. [ATTACH]
Har endast p7p just nu i pixelväg. Har inga problem med batteritiden. Men beror väl på hur/var den används.
Lite bättre processor,lite bättre kamera. Så som det ser ut för alla tillverkare numera
Sålänge googke levererar topp i kamerdelen så bryr jag mig inte.har varit nöjd med alla pixlar jag ägt inkl prestanda och batteritid. Är ingen...
100% klocka och några %band på bilden.
Kan nog vara så
Spring!fly!
Exclusive: Google Pixel 9 series will surprisingly launch with Android 14 Verkar oklart om p9 släpps med a15
Bara fortsätta.du har skillsen :)
Magiska bilder!
[img] Apple iPhone 15 Pro (Stock camera, 1x, 77mm, f/2.97, ISO 32, 12.19MP)
Hehe bra fråga:)
https://www.reuters.com/technology/meta-be-hit-with-first-eu-antitrust-fine-linking-marketplace-facebook-sources-2024-07-25/ Skit ska skit ha
Avskyr?? Hur tolkar du det så fel?
Frustrerande känner jag
Att dela appar är inte ett duck krångligt. Sätt upp vilka som ingår i familjen. Köp en app/spel, akymivera toggle för att dela med familj. Baaam...
Jag är med egen om det. Som sagt, var inte helt seriös med inlägget
Var inte riktigt seriös i inlägget. Swappie går väl inte direkt jämföra med blocket eller tradera heller kan jag tycka. Swappie ger ju ett direkt...
Rent krasst enligt reglerna här så får man ju inte ha samma vara till försäljning på andra sajter vilket swappie är. Men antar att det görs ett...
Blev påkörd i början av maj i en bilkö,först nu verkar det röra på sig på försäkringsbolaget. Inga större synliga skador utvändigt. 136k är...
Använder det noll. Snabba ppen likaså
Haha! :) kommer en geting i närheten så flyr jag rakt av. Humlor är ingen fara då dom inte är så närgångna och aggressiva.
Fyyyyyyyyfaaaaan...jag hade löpt rätt ut till havs!! Livrädd för sånt
Visst är det så. Känner mig dock oerhört säker oavsett vilket OS jag kör.
Fast vet vi om pixel och iphone klarar sig bättre? Är ju gjort med en utgiven version av verktyget så vem vet hureffektivt det är? Är ju inte så...
Bevisar ju i min värld att det är tillräckligt säkert för oss vanliga människor iaf.
Första gången jag har båda systemen sida vid sida. Känns riktigt skönt att kunna hoppa mellan dem. Håller min 7p så kommer jag förmodligen hålla...
Hoppar mellan p7p och ip15p så har man båda världarna att leva i. Inget av systemen är ju bäst på allt :) Är sugen på betan men hoppar det, är ju...
Bara en liten detalj, när brukar det vara? :) oktober eller runt den tiden?
När släpps 18 för alla som inte orkar med att geata beta versioner?
TikTok konto som delat lite videos på p9. Kanske länkat men...ändå TikTok - Make Your Day
Vore toppen, har du en källa att dela med dig av?
The $5,650 timepiece that Samsung's Galaxy Watch Ultra looks like Artikel om det och likheter med andra klockor.
Folk i borås,glöm inte att liljeberget spelar nere på stora torget i kväll.
Det bör väl sitta ett på från start ?