Separera namn med ett kommatecken.
Hittade det under "more information" Som jag trodde. Fick en update nu. Shipment arrived at incorrect facility. Sent to correct destination -...
Låter inte troligt nej.. http://www.dhl.se/sv/express.html Där går det pasta trackingnummer, kolla var ditt nästa steg är. Gissar att det mer är...
Till att börja med skulle det vara leverans 7:e juli, men ändrades till 30:e juni. Står så fortfarande. Checkade med Oneplus-chatten och de sa att...
Beställde min 20:e juni. Blir inte klok på hur den fraktas. SZCZECIN - POLAND -> POZNAN - POLAND -> HANNOVER - GERMANY -> FRANKFURT -...
Hej! Tänkte mig en dual sim telefon, så jag hittade E9:an. Verkar ju inte som den finns i Sverige, än. Men om jag köper den från typ ebay eller...
Har problem på min HTC one, kan inte se gmail-kontakter bilderna. Problemet fanns i 4.1 samt efter uppdateringen till 4.2. Har googlat och det...
Jepp, kvitto ska finnas. Om inte annat kan jag ta ut kvittot från dustinhome då den är köpt där. Telefonen finns i Karlstad.
En Samsung Galaxy SII, inköpt i december 2011. Väldigt bra skick, inga repor eller dyligt. Kartong + laddare medföljer. 2500:-
Har problem med USB-drivrutinen som krävs för att kunna flasha med Odin. Får alltså igång så drivrutinen fungerar med plattan, Odin verkar...