Separera namn med ett kommatecken.
Enligt rubrik. Finns i Stockholm
Liten uppdatering av blocketpaket: "Hur gör säljaren för att godkänna returen? Efter att säljaren hämtat ut returpaketet har säljaren 24 timmar...
Hehe, Note 10?;) Honor Note 10?
Får ut riktigt bra batteritid på min;)
Mundane köpte min Mi Max 3, möttes upp och allt var smidigt. Rekommenderas varmt!
Säljer nu min OP5. Helt komplett. Bytt skärm och moderkort hos OP i mars. Inköpt aug 17. Sitter perfekt monterat glasskydd på. Självklart finns...
Prövat att rensa systemcachen via recovery?
Köpte skal till Note 8 av Anthraxabuz. Han la ner arbete på att leta fram dem både hemma och på jobbet. Ville sen bara ha en hundring för tre...
Lämnade in den hos Samsung i Kista idag, behövde inget kvitto. De bytte ut display med glas och batteri på 2,5 timmar. Helt på garantin. Vackert...
Jag kör med "transparent weather widget", riktigt nice!
[ATTACH] Är detta en skärminbränning? Längst ner på skärmen har jag tagit bort knapparna men det lyser lite rosa igenom, även knapparna syns...
Ok, tack. Får kolla när jag får den.
En liten noob-fråga, funkar detta även på Note 8?
Går det inte att flasha kinesiska rommen via Mi-Flash?
Får hem en Note 8 om ett par dagar. Söker därför nåt skal eller flip cover. Hit me! Finns i Stockholm
Ok, hör gärna av dig isf.
Bytesvärde på 4500 blir hmm.... 4000 vid försäljning;)? Ah, vill du sälja? Har annars en OP5 +1500 till dig?
Om man köper via nätet hos Netonnet, visst är det så att man kan ångra köpet även om kartongen är bruten och man har testat telefonen?
Har 411 som standard i min OP5 precis som G7:an. Har ändrat den till 500, allt blir mindre, dvs ingen Doro-telefon där man inte får plats med så...
Nån som har testat att ändra dpi i utvecklaralternativ, "minsta bredd"? Finns det alternativet? Går det annars att ändra dpi via adb? Är lite...
Dessa ligger bara oanvända i min låda. Glasskydd till HTC U11 och ett Slickwrap till Note 5. Bortskänkes mot ev frakt, typ ett eller två...
Tack, såg det men tänker mig en runt 4-4,5k som sagt.
Nån som har en till salu nu när 9:an har släppts? Runt 4-4,5k borde vara rimligt. Finns i Stockholm
Nja inte riktigt samma grejer som Noten. 3000 mot 4000 mAh batteri, 4/64GB mot 6/128GB, inte riktigt samma liga men otroligt prisvärt. Tyvärr står...
Aha ok, testade själv Oxygen updater, inget där. Gick sen in under inställningar och uppdateringar,.då kom den. Strange.....
4000 bjudet
Har också fått den. Enligt Oneplus community så skickas den bara ut till ett fåtal nu, därför finns den inte i Oxygen updater och går inte via VPN...
Ja den finns kvar. Övriga frågor finns i annonsen, bara att läsa.
Har insett att jag inte riktigt är redo för formatet 18:9 ännu. Säljer därför min impulsköpta Mi Max 3. Uthämtad på posten igår, uppstartad och...
Nu är det dags att sälja min OP5 8/128, helt komplett med kartong kvitto etc. Knappt ett år gammal, skärm och moderkort byttes i mars. En buckla...
Ingetdera, det är chinese rom. Global finns ännu inte officiellt, och för EU behöver man låsa upp telen. För min del måste jag vänta 360 timmar på...
Nice, samma som jag fick idag. Hoppas du inte behöver vänta lika länge som jag på att låsa upp den.
Fick telen idag, riktigt nice lur. Tyvärr måste jag vänta 360 timmar på att låsa upp den, ligger chinese rom på den. Men men, det är väl bara att...
Absolut, så är det säkert. Dock finns en varning på xda för de som säljer sina som "global". Den finns inte ännu, men eu verkar ju funka hur bra...
Tror fortfarande inte att det finns nån annan än än "global fake" rom. Finns inget som tyder på en riktig global rom än.
Ja, det stod så när jag beställde. Sen mailade jag dem och sa att jag ville avbeställa men de var de snabba med fråga om jag ville ha den sista....
Nu är min skickad, förväntad leverans måndag. Beställde från honorbuy igår. Blir en jobbig helg;)
Är det kontakt med usb-c i bägge ändarna då? Finns det såna?
Annars är det bara att ändra via adb, till vilken dpi du vill.
Ok, så det finns inget "minsta bredd" i utvecklaralternativ? Se bild. Bilden är från min OP5